Gå til innhold

Liverpool v Arsenal

Tunky

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

F16KmnD.pngVS8A6MBLJ.png

Anfield

21.12.14 - 17.00

TV2 Sport Premium

Dommer: Michael Oliver

Nytt storoppgjør i Premier League.

Skadelister i følge Physioroom, kursiv betyr at de har expected back-dato til kampen:

Liverpool: Johnson, Sturridge, Suso, Flanagan

Arsenal: Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Koscielny, Monreal, Rosicky, Arteta, Wilshere, Walcott, Özil

Gjetter vilt på lagoppstillinger, Arsenal-leiren får heller rette meg, om det er helt krise:

Mignolet

Manquillo - Skrtel - Lovren - Moreno

Henderson - Gerrard

Coutinho - Sterling - Lallana

Balotelli

VS

Szczesny

Debuchy - Mertesacker - Chambers - Gibbs

Flamini - Ox

Welbeck - Cazorla - Sanchez

Giroud

Vi er helt nødt til å vinne denne, for å i det hele tatt ha en liten sjanse til å havne i toppen. Jeg håper vi fortsetter det gode spillet vi viste mot United. I tillegg håper jeg vi får en god kamp i cupen i morgen, for å få litt momentum inn i denne kampen.

Endret av Knewt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arsenal med friuke, og forhåpentlig noen spillere tilbake til denne kampen.

Vist til tider godt spill den siste tiden, og kommer fra en sterk 4-1 sier over Newcastle.

Tror det blir jevnt, men Alexis setter spikeren enda litt lengre inn i topp 4 kista til Liverpool.

1-2

Skrevet (endret)

Ah stemmer. Jeg håper og tror ikke vår midtukekamp har så mye å si. Tipper vi stiller en del benkeslitere i den kampen. EDIT: Eller, vi kommer vel kanskje ikke til å stille særlig svekket lag i LC.. Bournemouth er jo sterke for tiden. Får se.

Endret av Knewt
Skrevet

Håper på:

Szczesny

Chambers, Debuchy, Mertesacker, Gibbs

Flamini, Oxlade-Chamberlain

Sánchez, Cazorla, Podolski

Giroud

Ønsker å se Chambers som back da jeg føler Mertesacker-Chambers blir en for treig midtstopperduo, og i tillegg til hvor solid Debuchy så ut i helgen. Ønsker gjerne at Podolski starter, men det vet vi alle ikke skjer.

Walcott ryktes dog tilbake i troppen! På tide.

Skrevet

Sterling herjer. Gjorde de samme mot United, men klarte ikke putte på en uslåelig De Gea. Er redd for hva han kommer til å gjøre med forsvaret vårt. Kan bli stygt.

Skrevet

Det er forskjell på en smålubben Boruc og David De Gea :)

Ja, men jeg tror forsvaret og midtbanen vår holder ca Bournemouth nivå om dagen med alle skadene. Blir Flamini - Chambers på midten antagelig, hvis ingen magisk er blitt friske. Farten til Pool mot de to og Per blir festlig å se.

Skrevet (endret)

Her er jeg faktisk vanvittig usikker. Liverpool har jeg stygge ønsker ovenfor og Arsenal anser jeg som en konkurrent til topp 4 og trofeer i årene som kommer.

Siden jeg ikke vet hva jeg ønsker, får jeg håpe på uavgjort 2-2. Kan ikke se at Liverpool skal vinne, så hvis ikke blir det en 2-1 seier til Arsenal.

Endret av Espp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...