Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har trua på united idag! ser bare positivt på 3-5-2, da får vi brukt shaw og valencia for det de virkelig er verdt, pluss at vi har et par unggutter bak som er gira på å vise sitt potensialet, og som for å være helt ærlig har spilt tidvis bedre enn de rutinerte gutta. carrick som styrer bak fra en CDM tenker jeg, og fellaini som har visst seg å fortjene en plass på laget i det siste.

 

kan aldri være helt sikker med arsenal, de viser jo fra gang til gang at de er et lag som kan slå de aller beste, og united er langt fra aller best fortiden.

 

ggmu

Lenke til kommentar

 

Gleder meg som en liten unge til å se di Maria lage ett nytt hull i Monreal og Mertesacker!

 

Gleder meg til angrepet våres skal løpe ringer rundt barnehagebarna i forsvaret deres og den snegle-midtbanen deres. Blir så lett.

 

 

Heh..

 

Nytter ikke at forsvaret til United ser dårlig ut når de er 10 ganger mer offensivt sterkere enn oss.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

 

Gleder meg som en liten unge til å se di Maria lage ett nytt hull i Monreal og Mertesacker!

 

Gleder meg til angrepet våres skal løpe ringer rundt barnehagebarna i forsvaret deres og den snegle-midtbanen deres. Blir så lett.

 

 

Heh..

 

Nytter ikke at forsvaret til United ser dårlig ut når de har 10 ganger mer offensivt sterkere enn oss.

 

 

Eneste som er farlig i angrepet deres er Di Maria. Ellers frykter jeg bare Fellaini på dødballer, fordi han er så hodesterk. Ellers har de ingen farlige spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...