Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

 

Support Chelsea, da. Hvis du ikke bryr deg om hvordan fotballen spilles.

 

Nå må du snart sette deg ned, prøve å være objektiv og faktisk se på Chelsea spille. Chelsea spiller underholdende i år. Skaper ufattelig mye sjanser og spiller mye effektiv flikk-flakk fotball, i tillegg til at hele laget jobber bein hardt, selv om vi leder med 3 mål.

 

Årets Chelsea fotball er fin å se på.

 

 

Så langt spiller Chelsea overskuddsfotball. Moro å se på og de spiller bra. Dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg om hvordan fotballen spilles. Men jeg kommer ALLTID til å sette seier foran spillestil. Er man ikke kynisk mot bedre lag, så vinner man ikke. Det gjør ikke Wenger, og da ser du hva som skjer.

 

Da undrer jeg meg over hvorfor du valgte å bli fan av Arsenal, for Arsenal har lenge vært kjent for å være veldig opptatt av hvordan man spiller. Det er en av hovedgrunnene til at jeg ble fan, fordi vi spiller fin fotball. Hadde vi spilt kynisk og parkert bussen slik som Chelsea gjør hadde jeg aldri nytet å se på kampene våres. Det gjør jeg uansett ikke for tiden, men innimellom kunne jeg ikke brydd meg mindre om vi taper eller vinner. Jeg vil bare at laget skal fungere og spille bra.

 

 

 

Support Chelsea, da. Hvis du ikke bryr deg om hvordan fotballen spilles.

Så du har ingen ambisjoner ang. Arsenal? Like greit for deg at Arsenal forblir troféløse de neste 20 årene så lenge fotballen som spilles er "fin" å se på?

 

 

Selvfølgelig er det gøy at klubben vinner ting også, men fotball er hovedsakelig underholdning og at klubben vinner et trofe gir meg ingenting annet enn bragging rights. Bedre å nyte å se kampene.

 

 

 

Support Chelsea, da. Hvis du ikke bryr deg om hvordan fotballen spilles.

 

Nå må du snart sette deg ned, prøve å være objektiv og faktisk se på Chelsea spille. Chelsea spiller underholdende i år. Skaper ufattelig mye sjanser og spiller mye effektiv flikk-flakk fotball, i tillegg til at hele laget jobber bein hardt, selv om vi leder med 3 mål.

 

Årets Chelsea fotball er fin å se på.

 

 

Sterkt uening. Nå gidder jeg ikke se mye av kampene dere spiller mot smålag, men kampene mot storlag ødelegger dere alltid med drittfotballen deres, og det er liksom de kampene som skal være de gøyeste. Hadde hatet om Arsenal var slik.

Lenke til kommentar

Da undrer jeg meg over hvorfor du valgte å bli fan av Arsenal, for Arsenal har lenge vært kjent for å være veldig opptatt av hvordan man spiller. Det er en av hovedgrunnene til at jeg ble fan, fordi vi spiller fin fotball. Hadde vi spilt kynisk og parkert bussen slik som Chelsea gjør hadde jeg aldri nytet å se på kampene våres. Det gjør jeg uansett ikke for tiden, men innimellom kunne jeg ikke brydd meg mindre om vi taper eller vinner. Jeg vil bare at laget skal fungere og spille bra.

 

Når jeg begynte å følge Arsenal klarte vi både å spille fin fotball, være kyniske OG tilpasse spillet etter motstanderen. En eller annen gang rundt 2007/8-ish så ga Wenger opp og nå aner han ikke lenger hva han driver med.

Lenke til kommentar

 

Support Chelsea, da. Hvis du ikke bryr deg om hvordan fotballen spilles.

 

Nå må du snart sette deg ned, prøve å være objektiv og faktisk se på Chelsea spille. Chelsea spiller underholdende i år. Skaper ufattelig mye sjanser og spiller mye effektiv flikk-flakk fotball, i tillegg til at hele laget jobber bein hardt, selv om vi leder med 3 mål.

 

Årets Chelsea fotball er fin å se på.

 

 

JA! De spiller litt som Arsenal gjorde i 2003-4-sesongen. Sterke, raske, tekniske, smarte spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...