Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi taper ikke mot Arsenal, enkelt og greit.. 1-1 eller 1-2

Ikke jinx det!

Var en viss fyr (og noen andre) her inne som var bombesikker på at Arsenal skulle slå oss for ganske nøyaktig ett år siden. Endte med at RvP scoret kampens eneste mål, og siteringen var i full gang etter kampslutt.

En av de beste kamptrådene vi har hatt her inne noensinne imo :)

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

MartinF: Nå skiller det ett poeng da, så er ikke snakk om så veldig store forskjeller. Men ja, vi har vært skuffende fremover denne sesongen. Personlig mener jeg Rooney leverer fortsatt, selv om han offensivt kanskje ikke er like farlig som tidligere. Men rollen hans er i dag mye mer defensiv enn det den var for noen år siden, da vi hadde spillere som Giggs og Scholes lenger bak på banen.

 

Ellers så har jeg fortsatt troen på at RvP kan heve seg tilbake til det nivået han hadde for noen sesonger siden. Men om Di Maria fortsetter tendensen sin, og vi heller ikke får igang Falcao, så kan det her bli en mye mindre lystig sesong enn jeg så for meg for noen uker siden... (Wilson og Januzaj hadde vært spennende det også, men sistnevnte har bare vært en skygge av seg selv sammenliknet med fjorårssesongen).

 

Ellers så er ikke den bakre fireren vår SÅ ille, hadde det ikke vært for skader. Trekker du fra Leicester kampen så hadde kun Southampton stått med færre baklengsmål denne sesongen. Rafael og Shaw på hver sin side er gull, Smalling har jeg troen på, og ellers så er det bare bra at vi får frem spillere som Blackett og McNair. Problemet er (1) vi mangler lederen og bautaen (Vidic), og (2) at vi knapt har spilt med det samme stopperparet over to kamper. At Blind nå er ute (i form av en leder/styrer) er derfor antakelig vårt største problem fremover. (Åpner riktignok for at Carrick kan vise seg som en toppspiller igjen).

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...