Gå til innhold

Live fra kl 19: Vi følger Apples iPhone 6-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått med meg alt. Stikker kameraet ut bak, som på min gamle Nokia N8?

Ikke bra. De kunne heller gjort telefonen like tykk over alt, og brukt den ekstra plassen på batteri.

 

Hvis markedslederen setter ny standard for batterilevetid, vil kanskje konkurrentene komme etter, og ALLE telefonene på markedet klarer mer enn en hel dag...

 

 

EDIT:
Jeg får linken til Uderzo til å virke med lyd og ingen litt lagg :-)

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den har også CF i video, som er bra, liker også større aperture, bør fungere bedre i lowlight, kamera nerden i meg liker det

 

Før har det bare vært manuel focus, som gjør at videoen du har filma på iphone blir ganske jævlig hvis du skifter distanse på det du filmer. Så CF er ganske big deal (ihvertfall på iphone) fordi de som filmer litt

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Komisk at de lanserer større telefoner. Både Apple og deres tilhengere mente at iPhone har hatt den perfekte skjermstørrelsen og at noe større ville være for stort for hendene, men nå er det sikkert mange som løper til den største modellen.

Nå har vel alle gjort det, men er jo klart apple tok feil. Og det er jo det de sier her, uten egentlig å si det.

Fks Samsung sin s2 er jo en del mindre enn s5 også, så trenden er jo at alt telefonene blir større

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...