Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

 

Er selv i tvil om det blir iphone 6 kjøp med det første, følger at jeg gir fra meg flere funksjoner med min jailbreaka 5s enn det en 6 vil gi.

Hvilke funksjoner tenker du på? Mine behov dekkes nå av original iOS. Det eneste jeg savner er at ukjente numre søkes opp mens de ringer.
Mener det det er kommet api'er som skal gi mulighet for det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er selv i tvil om det blir iphone 6 kjøp med det første, følger at jeg gir fra meg flere funksjoner med min jailbreaka 5s enn det en 6 vil gi.

Hvilke funksjoner tenker du på? Mine behov dekkes nå av original iOS. Det eneste jeg savner er at ukjente numre søkes opp mens de ringer.

 

Se hvem som ringer er jo den største, liker også å kunne svare tlf ved bare å trykke på hjem knappen, dobbeltapp på av/på knappen for lykt osv., f.lux som gjør lyset fra skjermen varmere om kvelden samt masse tastatur tweaks. Er de jeg kommer på med det første.

Lenke til kommentar

Se hvem som ringer er jo den største, liker også å kunne svare tlf ved bare å trykke på hjem knappen, dobbeltapp på av/på knappen for lykt osv., f.lux som gjør lyset fra skjermen varmere om kvelden samt masse tastatur tweaks. Er de jeg kommer på med det første.

Jeg skulle gjerne hatt alle funksjonene du lister opp, spesielt f.lux, men det eneste jeg virkelig savner er det jeg nevnte. Alt det andre klarer jeg meg uten. Jeg blir svært ofte oppringt av ukjente numre fra inn- og utland, og hvis jeg ikke rekker å søke opp nummeret først er sjansen stor for at jeg ikke tar telefonen, men heller ringer tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg lurer fælt på hvor jeg skal bestille iPhone (uten abonnement) for å få den fortest mulig. Planen har alltid vært å bestille på apple.no, men jeg ser her inne at noen sier at noen nettbutikker sender den allerede på onsdag slik at den ligger i postkassen på fredag og det hørtes fristende ut.

 

Lurer på om jeg skal kjøpe på komplett.no og få sendt den hit eller om jeg skal hente den på pick-up point i Trondheim? Men jeg lurer på om det kanskje er litt sent, sånn at jeg heller bare satser på å bestille tidlig på apple.no.

Lenke til kommentar

Siri på norsk ja, det er usikkert. Midten av juni i år la Apple ut flere utlyste jobbsøknader der de søkte folk for Siri Language Engineering, deriblant Norge er et av landene de søkte folk til.

Så da siden det ikke kom noen med iOS 8 så vil jeg tro det kanskje kommer senere i 8.1 eller iOS 9.

Lenke til kommentar

Jeg lurer fælt på hvor jeg skal bestille iPhone (uten abonnement) for å få den fortest mulig. Planen har alltid vært å bestille på apple.no, men jeg ser her inne at noen sier at noen nettbutikker sender den allerede på onsdag slik at den ligger i postkassen på fredag og det hørtes fristende ut.

 

Lurer på om jeg skal kjøpe på komplett.no og få sendt den hit eller om jeg skal hente den på pick-up point i Trondheim? Men jeg lurer på om det kanskje er litt sent, sånn at jeg heller bare satser på å bestille tidlig på apple.no.

Jeg tror det er litt sent nå. Hvis jeg var deg så ville jeg enten bestille fra Apple den 26.09 klokken 00:01....eller stå opp tidlig på fredag og kjøpe i butikken (evt. nattåpent).

Jeg har selv reserverte en fra Telenor 19.09 - kl.00:06 og kjøpte en fra Komplett kl.01:11 men er veldig skeptisk på hvordan de skal håndtere sånne bestilinger. Next week will be exciting....

Lenke til kommentar

Ja ja.... Halvannen dag virket for godt til å være sant.

 

"With standard usage I was easily able to get a full day from the 6 Plus (from 7am to around midnight) with some juice still left in the tank when it came to plugging it back in at night.

That included continuous background syncing of several email accounts throughout the day, around two hours of music playback, a couple of hours of gaming and various calls, messages and social media activity."

Lenke til kommentar

Mobilnettet spiller en ganske stor rolle.

Der jeg jobbet før holdt ikke batteriet en full dag, og jeg måtte lade skulle den holde ut kvelden.

Det hadde nok med 3G å gjøre siden andre telefoner også spiste batteri med 3G aktivert.

 

Nå jobber jeg tre mil unna og samme batteriet holder langt over en dag, med samme, eller til og med hardere bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...