Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Sånn helt ærlig. Etter å ha lest alle reviews og alt, klarer jeg fortsatt ikke bestemme meg mellom 6 og +. Og jeg skal ha en av tlf på fredag, reiser tidlig på lørdag for å studere igjen. 64GB skal jeg ha uansett, og mest sannsynlig gull. Men ellers... i dont know what to do. :confused::hmm::hm:

Studerer du i utlandet? Jeg sitter på gjerdet angående 6/6+ selv.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og etter å ha lest noen flere innlegg igjen blir jeg litt usikker igjen. Men ingen tvil om at "svaret" på alt dette her er å teste begge mobilene, som jeg da egentlig ikke får gjort :p Det er jo eneste reelle måten å gjøre dette her på!

Respekterer virkelig at folk klarer å bestemme seg og ikke ombestemme seg hele tiden. Det skal mye til synes jeg! :D

Lenke til kommentar

 

Sånn helt ærlig. Etter å ha lest alle reviews og alt, klarer jeg fortsatt ikke bestemme meg mellom 6 og +. Og jeg skal ha en av tlf på fredag, reiser tidlig på lørdag for å studere igjen. 64GB skal jeg ha uansett, og mest sannsynlig gull. Men ellers... i dont know what to do. :confused::hmm::hm:

Studerer du i utlandet? Jeg sitter på gjerdet angående 6/6+ selv.

 

Jepp det gjør jeg. Sitter utrolig på gjerdet. Klarer ikke fokusere på noe annet i dag på jobb merker jeg :p

Lenke til kommentar

Men kan du ikke kjøpe mobilen i det landet du skal studere i? Slik at du får testet begge og bestemt deg:)

Mister jo deilige 5 års reklamasjon og alt vi har i Norge. Tror faktisk ikke de har 14 dagers returrett og alt det er i Polen heller! For å ikke nevne at lanseringsdatoen i Polen heller ikke er bekreftet for en eller annen grunn denne gangen. Var samme dato som Norge i fjor og forfjor, men ikke i år ser det ut som.

 

Er jo i Norge 3 måneder i sommerferien, juleferien, vinterferien, påskeferien. Så "bor" på en måte fortsatt her. Det er det som er problemet her :p Og når jeg først reiser på lørdag kommer jeg ikke tilbake før jul.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det er naturlig for mennesker å kunne klare og tilpasse seg til mye rart. Dette gjelder også skjermstørrelser. For noen er det enklere å tilpasse seg/bli vant til større skjerm, og for andre kan dette ta lengre tid. Men man blir alltid, ALLTID, vant med noe før eller senere. Hvis du bare må ha OIS og bedre batteri, så er det Plus å gå for selv om man syns skjermen er for stor (for etterhvert, så vil du bli vant til skjermen). I tillegg får du utnyttet landskap modus på iOS 8 og appene som kommer til å støtte dette.

 

Hvis du ikke trenger å ha OIS og større batteri, så er det bare å gå for 6. Batteritiden er også noe man kan venne seg til. Men egentlig så er det ikke så stor forskjell på batteritiden mellom 6 og Plus.

 

Så egentlig så ligger valget mellom å ha OIS og mulighet til landskap modus, eller ikke.

Endret av eksepsjonell
Lenke til kommentar

Ønske jeg kunne tvinge alle android elskere og som disser Apple her inne for ikke å ha 8 kjerner og 3ghz bla bla bla

 

Edit; Ser ut som vindicator har blitt fjerna fra forumet nylig? Det var synd

 

LOOK!

 

67821.png

67823.png

67826.png

 

 

 

og til slutt, veldig god batteritid

67832.png

Herlig at Vindicator er borte nå. Så synd at han ikke fikk se denne benchmarken, lurer på hvordan han hadde beskyttet android :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...