Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ja.... Halvannen dag virket for godt til å være sant.

 

"With standard usage I was easily able to get a full day from the 6 Plus (from 7am to around midnight) with some juice still left in the tank when it came to plugging it back in at night.

That included continuous background syncing of several email accounts throughout the day, around two hours of music playback, a couple of hours of gaming and various calls, messages and social media activity."

 

Er omtrent samme batteritiden som på min 5S med noe som ser ut til å være noenlunde lik aktivitet.

Lenke til kommentar

En liten utfordring: Skriv ned tre ting du virkelig liker med iPhone 6:)

 

1. At dem har innsett at større skjermer er veien å gå.

2. iPhone 6 Plus bruker standard 1080p oppløsning i stedet for teite oppløsninger kun på grunn av en teit skaleringsargumentasjon.

3. Har muligens de beste IPS LCD skjermene.

 

Sånn, da fikk du svar på det du lurte på.

Lenke til kommentar

 

En liten utfordring: Skriv ned tre ting du virkelig liker med iPhone 6:)

 

1. At dem har innsett at større skjermer er veien å gå.

2. iPhone 6 Plus bruker standard 1080p oppløsning i stedet for teite oppløsninger kun på grunn av en teit skaleringsargumentasjon.

3. Har muligens de beste IPS LCD skjermene.

 

Sånn, da fikk du svar på det du lurte på.

Hehe, de var ikke helt uten forbehold, men greit.

 

Slik jeg har forstått det er jo pixeltettheten til iPhone 6 høy nok i utgangspunktet, så med 1080 oppløsning vil vel batteriet bare tømmes fortere.

 

Jeg er glad for at de prioriterte batteri først.

Lenke til kommentar

Ifølge artikkelen 1443 NOK. Men da er ikke fraktkostnader, testing, forskning og utvikling av fabrikkene, produksjon av prototyper, opplæring og lønn til fabrikkansatte, designet av telefonen hos apple, utviklingen av iOS, markedsføring, gebyrer, lønning av Apple sine ansatte, osv, osv osv. (Men for all del - de tjener nok greit på telefonen likevel).

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har allerede iPad og Kindle, så trenger en smarttelefon og ikke et phablet... Blir nok 64gb på meg, 16gb er ubrukelig da jeg tar mye bilder og er fortsatt storforbruker av lokallagret musikk, og 128gb blir ganske enkelt for dyrt. Og grunnet aluminiumen så synes jeg for første gang siden den klassiske iPoden at hvit/silver ser bedre ut enn sort/spacegray (gull er bare lol), og kanskje spesielt kombinert med et helt enkelt sort etui. Ser også for meg at den tar slitasje bedre rent visuelt.

 

Om du velger å gå for iPhone6 64gb > iPhone 6+ så får du den for 5100 hos Netcom om du er villig til å binde deg i 12mnd. (Da med et abonnement til 299 pr mnd (3gb data), og om du velger 199 abb (1gb data). så koster den 5700.)

Endret av blured
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en Iphone 6 64 GB space Grey og en Iphone 6 Plus 64 GB Silver. Den som kommer først til mitt postkontor tar jeg, så får den andre bli sendt i retur. Litt hipp som happ for meg om hvem jeg vil ha. Trives godt med begge størrelser. Så blir spennendes! :) Går fra Note 3, så skal uansett bli godt og komme tilbake til Iphone igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...