Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

 

 

Fikk reservert min iPhone 6/sølv/128. 2-5 uker. Så får vi nå se...

 

Folket kan jo sjekke ut http://www.hardgraft.com hvis dere liker eksklusive etuier. Bestillte meg en classic.

De var veldig lekre. Synd at de bare har sleeves og lommebok covers.

 

 

Såg helt krisejævlig ut i mine øyne, men hver sin smak selvfølgelig.

 

Dropper helt ut jaget etter iPhone 6 og holder meg til 5s en stund, til etter at hele texas`en rundt slippet gir seg i det minste :p

 

 

Ja smaken er alltid delt :p. Forøvirg, så var det dekselet jeg var mest fornøyd med ever en hvit iPhone 3GS med rosa gummideksel, perforert med små hull. Enormt bra grip, og en magisk effekt på å tilrekke damer i forsamlinger (pussig). Finner jeg lignende skal jeg ha et sånt til iPhone 6 :-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant videoen på ITavisen og de skriver dette:

 

Cooksey tok det hele med godt humør, og kunne glad konstatere at telefonen virket.

Og selv om videoen under ikke har den helt store kvaliteten, ser det for oss ikke ut til at den fikk ytre skader i fallet.

Kan det være safirglasset?

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

At Telenor/djuice må sette ned prisen med 7-800kr er ikke utenkelig, særlig når konkurrenten så tydelig har lagt seg under dem i pris.

 

Er jo en grunn til at dette står under prisene for 6+:

"Se våre priser og abonnement på djuice.no.Vær oppmerksom på at det kan komme endringer i prisene på iPhone 6 Plus."

 

De håpet vel på at Netcom skulle legge seg høyere så de selv kunne øke prisene, men nå som Netcom har lagt seg lavere, må de endre prisene.

 

Skal jo bemerkes at Djuice opererer med større databegrensning enn hva Netcom har inkludert i sine abonement, - sett bort ifra det billigste abonnementet hvor begge har 1gb inklusiv.

 

Dersom man velger abonnementene som koster 299,-/399,- i måneden, vil man med djuice få 2gb mer å surfe for sammenliknet med Netcom sitt alternativ. Spørsmålet er derfor hvorvidt den ekstra kostnaden er verdt det....

Lenke til kommentar

 

Fant videoen på ITavisen og de skriver dette:

 

 

Cooksey tok det hele med godt humør, og kunne glad konstatere at telefonen virket.

Og selv om videoen under ikke har den helt store kvaliteten, ser det for oss ikke ut til at den fikk ytre skader i fallet.

Kan det være safirglasset?

Den har vel ikke safirglass? ITAvisen slår til igjen...

Lenke til kommentar

 

Vurderer å bestille 64 gb fra Tele2 da de var helt klart billigst. Men er det slik at Tele2 fortsatt har de svenske simkortene som gjør at det blir problemer med nummervisningen? Noen med Tele2 her som kan bekrefte/avkrefte?

Ja, svenske SIM-kort fortsatt.. Roaming i Norge men ikke i Sverige. :nei:

 

Men er det slik at man fortsatt må lagre +47 foran numrene? Husker når jeg hadde Tele2 for noen år siden, så ble det masse tull med numrene når jeg fik samtaler/meldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...