Gå til innhold

Slik yter Watch Dogs på Xbox One og PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo bare lage egen "konsoll" der du kan spille i 1080p/60FPS

 

Vannkjølt liten sak med i7 3770K 4.7GHz 4X SSD i Raid og GTX Titan

Er mer stillegående enn PS4 som jeg hatt før og ytelsen ja den kan ikke diskuteres engang. Bruker Xbox 360 kontroller og ingame menyer osv blir automatisk satt over til kontroller, akkurat som konsollene.

Trykk på power knappen og den går rett inn i Steam og derfra bruker jeg kontrolleren for å velge hvilken spill jeg vil spille, se venner som er online osv.

Koster jo litt men det finnes alternativer for å få prisen ned og likevel spille i ekte next gen stil og ikke det tullballet av konsoller som er kommet ut.

 

Grafikk er ikke alt men ikke kom og si når du ser denne videoen her at du som konsoll eier ikke at lyst å oppleve den samme grafikken som denne videoen.

post-83341-0-72358400-1400082648_thumb.jpg

post-83341-0-13492000-1400082654_thumb.jpg

post-83341-0-86424600-1400082658_thumb.jpg

post-83341-0-87084700-1400082663_thumb.jpg

Endret av Straffa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke huske _tall_ var en big deal når Sony slapp PS3. Or I'm wrong? Virker som folk er litt naive og forbinder kun neste generasjon med FPS og oppløsning. Neste generasjon handler også om hvordan AI fungere, hvordan omgivelser forandrer seg (vær, lys, skygger osv), fysikk, simulering og teksturer.

 

Get a grip.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke huske _tall_ var en big deal når Sony slapp PS3. Or I'm wrong? Virker som folk er litt naive og forbinder kun neste generasjon med FPS og oppløsning. Neste generasjon handler også om hvordan AI fungere, hvordan omgivelser forandrer seg (vær, lys, skygger osv), fysikk, simulering og teksturer.

 

Get a grip.

 

Jeg tror det er du som må "get a grip", om du tror folk innbiller seg det kun er framerate og oppløsning som forandrer seg.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke huske _tall_ var en big deal når Sony slapp PS3. Or I'm wrong? Virker som folk er litt naive og forbinder kun neste generasjon med FPS og oppløsning. Neste generasjon handler også om hvordan AI fungere, hvordan omgivelser forandrer seg (vær, lys, skygger osv), fysikk, simulering og teksturer.

 

Get a grip.

Du husker ikke alt pisspratet rundt CELL? Doble HDMI porter og greier. Kuturagi stod på scenen å la frem sine latterlige fantasier om Guds gave til menneskeheten, PS3.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Kan ikke huske _tall_ var en big deal når Sony slapp PS3. Or I'm wrong? Virker som folk er litt naive og forbinder kun neste generasjon med FPS og oppløsning. Neste generasjon handler også om hvordan AI fungere, hvordan omgivelser forandrer seg (vær, lys, skygger osv), fysikk, simulering og teksturer.

 

Get a grip.

Jeg tror det er du som må "get a grip", om du tror folk innbiller seg det kun er framerate og oppløsning som forandrer seg.

 

AtW

Det virker jo nesten sånn med alt oppstyret rundt det, dessverre. Sånn som media blåser det opp og hva som blir kommentert.

 

Men forskjellige syn på ting blir det jo.

Lenke til kommentar

Mente jeg kommentert her tidligere, men men.

NextGen konsollene virker jo å være utdaterte før et halvt år er gått. Sa det når spesifikasjonene ble annonsert at jeg ikke synes det holdt. De klarer ikke kjøre dette engang hverken med en respektabel oppløsning eller framerate.

Glad jeg stod over kjøp av ny konsoll.

Lenke til kommentar

Mente jeg kommentert her tidligere, men men.

NextGen konsollene virker jo å være utdaterte før et halvt år er gått. Sa det når spesifikasjonene ble annonsert at jeg ikke synes det holdt. De klarer ikke kjøre dette engang hverken med en respektabel oppløsning eller framerate.

Glad jeg stod over kjøp av ny konsoll.

Det virker ikke som de er utdaterte. De er utdaterte. Men som jeg sa: Man får hva man betaler for. Skal være passe optimistisk om man tror man får noenlunde oppdatert ytelse når hele konsollen koster nesten halvparten av et high-end skjermkort til PC.

Lenke til kommentar

 

Mente jeg kommentert her tidligere, men men.

NextGen konsollene virker jo å være utdaterte før et halvt år er gått. Sa det når spesifikasjonene ble annonsert at jeg ikke synes det holdt. De klarer ikke kjøre dette engang hverken med en respektabel oppløsning eller framerate.

Glad jeg stod over kjøp av ny konsoll.

Det virker ikke som de er utdaterte. De er utdaterte. Men som jeg sa: Man får hva man betaler for. Skal være passe optimistisk om man tror man får noenlunde oppdatert ytelse når hele konsollen koster nesten halvparten av et high-end skjermkort til PC.

 

 

Nå er jo ikke ytelsen sammenliknbar med skjermkort som koster mindre enn konsollen heller, så den sammenlikningen og kommentaren om optimisme virker litt malplassert.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt problemet. Et spill som Watch Dogs på en konsoll som samtidig skal selges til en respektabel pris, kan aldri ha kjørt et spill som Watch Dogs i 60fps på 1080p. Har dere lest kravene til PC? Haswell CPU, gjerne 6-kjerners og GTX 6 serie. Det er ikke bare bare å kjøre. Såpass store verdener i slike spill og så mye detaljer at jeg hadde blitt mindblown om konsollene hadde klart 60fps.

 

PS4 og Xbox One er dog ikke svake. Beste grafikk jeg har sett i noen spill uansett plattform er ikke Arma 3 selv om jeg har GTX 780, det er faktisk Uncharted 3 på gamle Playstation 3 og The Last of Us. Det er noe av det beste jeg har sett. Så konsollene kommer til å slå hardt fra seg på eventyrspill og bilspill. Kommende bilspill i år vil kjøre på 1080P og 60fps.

 

Hadde dem slitet med det så ville jeg klaget om det, men ikke på et spill som Watch Dogs ........ Der er ikke konsollene helt egnet.

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke ytelsen sammenliknbar med skjermkort som koster mindre enn konsollen heller, så den sammenlikningen og kommentaren om optimisme virker litt malplassert.

Poenget er jo at man kan ikke forvente det samme fra gammel, billig HW som fra ny, dyr HW. Det virker som om folk har high-end forventninger til en konsoll.
Lenke til kommentar

 

Nå er jo ikke ytelsen sammenliknbar med skjermkort som koster mindre enn konsollen heller, så den sammenlikningen og kommentaren om optimisme virker litt malplassert.

Poenget er jo at man kan ikke forvente det samme fra gammel, billig HW som fra ny, dyr HW. Det virker som om folk har high-end forventninger til en konsoll.

 

 

Det kan man jo ikke, men de nye konsollene har for det første ikke spesielt gammel hardware, og de er heller ikke bedre enn middels priset hardware. Det var kanskje noe sånt folk forventet?

 

AtW

Lenke til kommentar

Det kan man jo ikke, men de nye konsollene har for det første ikke spesielt gammel hardware, og de er heller ikke bedre enn middels priset hardware. Det var kanskje noe sånt folk forventet?

Tja, spørs hva du mener med "ikke spesielt gammel". Det tar mye lengre tid å lansere en hel konsoll enn det det tar å lansere et nytt grafikkort. Utviklingen på grafikkkort og (grafikkvalitet) går jo ekstremt fort.
Lenke til kommentar

Dette er bare piss fra Ubisoft. Det er ikkje gameplay som er satt i førersete her. Jaget etter penast mulig grafikk har gitt XO og PS4 dårlig bildeoppløsning og lav bildeoppdatering. Begge deler går utover gameplay. Her kaster di heller på med AA, AF og Tesselation(kantutjevning, dybde i bilde og detaljer) for at spilla skal sjå penst mulig ut samanlikna med PC-utgaven.

 

Hadde bare MS og Sony stilt krav om at alle spill skulle ha 1080p med 60fps ville spillutgivere/spillutviklere ikkje hatt noko problem å bygge spilla rundt det. Da hadde man fått eit knallgodt gameplay og dertil kunne di kasta på penare grafikk etter kor mykje kraft di hadde att. For å seie det enkelt, det er ikkje grafikkhorene som ønsker 1080p med 60fps.

 

Er skuffa over utviklinga, det blir for langt mellom kvar gang det dukker opp gode spill som legger seg på eit forventa nivå(1080p med 60fps) til XO og PS4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil si at det virker som at spillet har store ineffektiviteter. Grafikken ser bare ok ut og går nok mye på at det er et kryss plattform spill som også er utviklet for PS360.

Så langt ser det ut som det er bare forrige generasjons motor arkitekturer som går sub-1080p på PS4 og sub-800p på Xbox One.

Lenke til kommentar

Man skulle ha kunnet velge selv om man vil ha 1080P og 60fps på bekosting av litt dårligere grafikk på de nye konsollene. Jeg bryr meg ikke all verdens om grafikk, men å spille et spill med stusselige 30fps hadde drept all spill glede hos meg.

 

Unner faktisk at de som skal spille dette på konsoll får en prisreduksjon siden de kun får HD+ og 30fps samt at de får mindre folketetthet i byen og mangle noen flerspilleraspekter.

Endret av KimWhinesAlot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...