Gå til innhold

Slik yter Watch Dogs på Xbox One og PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. Men for folk flest er det vel kanskje mer naturlig med en kosoll i stua og pc i en slags kontorløsning. Slik er det i hvert fal hjemme hos meg. Men så er jo ikke jeg 16 år lenger heller da. Madammen hadde drept meg om jeg hadde flytta pcen inn i stua.

Har i mange år hatt en PC i stua koblet opp til TV'en. Er svært mange år siden man fikk kjøpt PC kabinett med "hi-fi design" som passer perfekt inn i TV hylla. Ting blir hva man gjør det til. det er poenget og ingenting utelukker hverandre.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kan du ikke spare deg for de barnslige hersketeknikkene dine i det aller minste? For det første er ikke ett konsollfritt marked det samme som ett marked med kun datamaskiner, for det andre er det ikke sikkert markedet hadde vært mindre i førstnevnte situasjon, jeg tror det motsatte hadde skjedd, med ett mere åpent marked øker konkurransen, og man hadde fått flere, bedre og billigere spill, og folk hadde spilt mer, i dag fungerer det som om man måtte hatt TV fra en gitt leverandør for å se en gitt kanal, og det tror ikke jeg hadde gitt ett bedre TV-tilbud.

 

AtW

Hersketeknikker? WTF, kom du ikke på noe bedre?

 

Hva med å faktisk lese hele innlegget og i tillegg droppe de barnslige hersketeknikkene dine? Er trolig få som gidder å diskutere med deg når du har lagt deg på den linjen.

 

 

Det var jo ikke jeg som begynte med å legge meg på et lavt nivå. Det var jo visse andre som mente at konsoller har skadet spillmarkedet. Jeg argumenterte for at konsoller ikke har skadet spillmarkedet. Hvilken hersketeknikk er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kan du ikke spare deg for de barnslige hersketeknikkene dine i det aller minste? For det første er ikke ett konsollfritt marked det samme som ett marked med kun datamaskiner, for det andre er det ikke sikkert markedet hadde vært mindre i førstnevnte situasjon, jeg tror det motsatte hadde skjedd, med ett mere åpent marked øker konkurransen, og man hadde fått flere, bedre og billigere spill, og folk hadde spilt mer, i dag fungerer det som om man måtte hatt TV fra en gitt leverandør for å se en gitt kanal, og det tror ikke jeg hadde gitt ett bedre TV-tilbud.

 

AtW

Hersketeknikker? WTF, kom du ikke på noe bedre?

 

Hva med å faktisk lese hele innlegget og i tillegg droppe de barnslige hersketeknikkene dine? Er trolig få som gidder å diskutere med deg når du har lagt deg på den linjen.

 

 

Det var jo ikke jeg som begynte med å legge meg på et lavt nivå. Det var jo visse andre som mente at konsoller har skadet spillmarkedet. Jeg argumenterte for at konsoller ikke har skadet spillmarkedet. Hvilken hersketeknikk er det?

 

 

Det er ikke hersketeknikker å argumentere, tøv som "jeg er ikke 16", "lille venn" "du er så trangsynt" "jeg må ned på ditt nivå" er derimot gode eksempler på primitive hersketeknikker. Hva med å istedet komme med litt mer faktisk argument, de har vært ganske fraværende hittil. Forøvrig er det ikke automatisk å "legge seg på ett lavt nivå" å være uenig med deg.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Selvfølgelig. Men for folk flest er det vel kanskje mer naturlig med en kosoll i stua og pc i en slags kontorløsning. Slik er det i hvert fal hjemme hos meg. Men så er jo ikke jeg 16 år lenger heller da. Madammen hadde drept meg om jeg hadde flytta pcen inn i stua.

 

 

Hvorfor? En velbygd PC er både finere og stillere enn en konsoll, i min stue synes den ikke engang.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kan du ikke spare deg for de barnslige hersketeknikkene dine i det aller minste? For det første er ikke ett konsollfritt marked det samme som ett marked med kun datamaskiner, for det andre er det ikke sikkert markedet hadde vært mindre i førstnevnte situasjon, jeg tror det motsatte hadde skjedd, med ett mere åpent marked øker konkurransen, og man hadde fått flere, bedre og billigere spill, og folk hadde spilt mer, i dag fungerer det som om man måtte hatt TV fra en gitt leverandør for å se en gitt kanal, og det tror ikke jeg hadde gitt ett bedre TV-tilbud.

 

AtW

Hersketeknikker? WTF, kom du ikke på noe bedre?

 

Hva med å faktisk lese hele innlegget og i tillegg droppe de barnslige hersketeknikkene dine? Er trolig få som gidder å diskutere med deg når du har lagt deg på den linjen.

 

 

Det var jo ikke jeg som begynte med å legge meg på et lavt nivå. Det var jo visse andre som mente at konsoller har skadet spillmarkedet. Jeg argumenterte for at konsoller ikke har skadet spillmarkedet. Hvilken hersketeknikk er det?

 

 

Det er ikke hersketeknikker å argumentere, tøv som "jeg er ikke 16", "lille venn" "du er så trangsynt" "jeg må ned på ditt nivå" er derimot gode eksempler på primitive hersketeknikker. Hva med å istedet komme med litt mer faktisk argument, de har vært ganske fraværende hittil. Forøvrig er det ikke automatisk å "legge seg på ett lavt nivå" å være uenig med deg.

 

AtW

 

Jeg har kommet med mine argumenter. Konsoller er livsnødvendig for spillindustrien, i den grad at de åpner for et langt større marked i forhold til å selge spill = større inntekter for spillutviklere = dyrere og bedre prosjekter..

 

At jeg samtidig benyttet anledningen til å pisse litt på deg skyldes nok første replayen din til meg. Hvor åpenbart jeg tar feil i alt jeg sier, og du ikke åpner for videre diskusjon. Litt typisk feminine hersketeknikker, godt kamuflert selvsagt. Så er vel ikke kun meg.

 

Du lykkes.

Endret av Skipstrixy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kan du ikke spare deg for de barnslige hersketeknikkene dine i det aller minste? For det første er ikke ett konsollfritt marked det samme som ett marked med kun datamaskiner, for det andre er det ikke sikkert markedet hadde vært mindre i førstnevnte situasjon, jeg tror det motsatte hadde skjedd, med ett mere åpent marked øker konkurransen, og man hadde fått flere, bedre og billigere spill, og folk hadde spilt mer, i dag fungerer det som om man måtte hatt TV fra en gitt leverandør for å se en gitt kanal, og det tror ikke jeg hadde gitt ett bedre TV-tilbud.

 

AtW

Hersketeknikker? WTF, kom du ikke på noe bedre?

 

Hva med å faktisk lese hele innlegget og i tillegg droppe de barnslige hersketeknikkene dine? Er trolig få som gidder å diskutere med deg når du har lagt deg på den linjen.

 

 

Det var jo ikke jeg som begynte med å legge meg på et lavt nivå. Det var jo visse andre som mente at konsoller har skadet spillmarkedet. Jeg argumenterte for at konsoller ikke har skadet spillmarkedet. Hvilken hersketeknikk er det?

 

 

Det er ikke hersketeknikker å argumentere, tøv som "jeg er ikke 16", "lille venn" "du er så trangsynt" "jeg må ned på ditt nivå" er derimot gode eksempler på primitive hersketeknikker. Hva med å istedet komme med litt mer faktisk argument, de har vært ganske fraværende hittil. Forøvrig er det ikke automatisk å "legge seg på ett lavt nivå" å være uenig med deg.

 

AtW

 

Jeg har kommet med mine argumenter. Konsoller er livsnødvendig for spillindustrien, i den grad at de åpner for et langt større marked i forhold til å selge spill = større inntekter for spillutviklere = dyrere og bedre prosjekter..

 

At jeg samtidig benyttet anledningen til å pisse litt på deg skyldes nok første replayen din til meg. Hvor åpenbart jeg tar feil i alt jeg sier, og du ikke åpner for videre diskusjon. Litt typisk feminine hersketeknikker, godt kamuflert selvsagt. Så er vel ikke kun meg.

 

Du lykkes.

 

 

Jeg tror kanskje det er best om du leser hva folk skriver i stedet for å overtolke inn alt mulig rart i det. Jeg tror markedet skapte konsoller, ikke motsatt, folk begynte å få en spillinteresse, og konsoller ble lagd i det miljøet, jeg tror ikke interessen hadde forsvunnet uten konsoller. Derfor tror jeg ikke markedet hadde vært mindre uten propritære konsoller, jeg tror dog konkurransen blant spillutviklere hadde vært hardere.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror kanskje det er best om du leser hva folk skriver i stedet for å overtolke inn alt mulig rart i det. Jeg tror markedet skapte konsoller, ikke motsatt, folk begynte å få en spillinteresse, og konsoller ble lagd i det miljøet, jeg tror ikke interessen hadde forsvunnet uten konsoller. Derfor tror jeg ikke markedet hadde vært mindre uten propritære konsoller, jeg tror dog konkurransen blant spillutviklere hadde vært hardere.

 

AtW

 

 

Den generelle interessen hadde ikke forsvunnet, det er klart. Men publikumet som hadde benyttet seg av varen ville nok vert vesentlig mye lavere om man kun hadde PC (og den generelle spillinteressen blant folk var tilnermet lik som den en nå), og dermed lavere inntekter også. Man ser jo fremdeles eksempler på folk som kjøper seg en konsoll for å spille ett spill, men når dem først har konsollen kjøper dem gjerne noen spill til på sikt. På mange måter er det disse som står for størsteparten av inntektene i bransjen.

 

Om man ser på det på denne måten, mener jeg at konsoller ikke har ødelagt spillbransjen på noen måte. Men den har gjort spillbransjen mer tilgjengelig for (la meg si) folk som ikke har den helt store genuine interessen.

 

Man kjøper ikke en PC for å spille FIFA med kompisgjengen. Men har man kjøpt PS4 for å spille Fifa, kjøper man gjerne Call Of Duty også.

 

red.

 

Og ja, jeg er enig i at bransjen skapte konsollen. Litt som Henry Ford, som hadde en visjon om å skape en vare som skulle være tilgjengelig for de fleste (det er jo der de store pengene ligger). Alt er styrt av penger, og ønsket om å tjene mer penger. Selv spillbransjen.

 

:)

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar
Ikke noe å le av det.

Ville ikke spilt Watch dogs på Pc om det ikke var noe annet å spille engang.

Når jeg tenker meg om er det ikke mye jeg heller ville ha spilt på pc i det hele tatt....

Egentlig overrasket over at Ubisoft eller noen annen for den sags skyld gir ut store spill på PC...

For det er jo ikke fem øre og tjene på de piratkopierene tyvene uansett!

Snakk om å bomme totalt. Din post er jo om mulig enda verre. Snakk om barnslig og trangsynt hevnsvar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll

 

Hilsen PC MASTER RACE!

 

Synes nå fremdeles det er ganske så digg å sitte i sofaen meg ps4 kontrolleren i hendene jeg da...! Kontra å sitte på en kontorstol bak PC-skjermen.

 

Men, nå spiller jeg så lite ansett at det ikke gjør så mye. Viktigste er at man har det morro når man spiller.

 

Du kan sitte på stua å spille PC, eller på kontoret å spille konsoll, om det er det du ønsker.

 

2-0

 

 

Selvfølgelig. Men for folk flest er det vel kanskje mer naturlig med en kosoll i stua og pc i en slags kontorløsning. Slik er det i hvert fal hjemme hos meg. Men så er jo ikke jeg 16 år lenger heller da. Madammen hadde drept meg om jeg hadde flytta pcen inn i stua.

 

Pussy Whipped

 

pussy_whipped_color_decal__01586.jpg

Lenke til kommentar

Det er ingen hemmelighet at svært mange mennesker sliter med en eller annen form for mindreverdighetskompleks.
Dette gjelder selvfølgelig "gamere" også, men hovedsaklig de som spiller eksklusivt på konsoll. Mange føler seg underlegne, og har derfor en trang for å forsvare sitt kjøp med nebb og klør, gjerne med latterlige argumenter som har absolutt null feste i virkeligheten.

"Piratkopiering på PC er noe som skader spillbransjen, og det er ikke penger å hente i utvikling av PC-spill"
Løgn. Dette er noe bransjen har skapt selv. Det var et større problem for 10+ år siden da tilgjengelighet var et stort problem, men til og med da så fikk vi innovative og bra spill på alle plattformer, inkludert PC. I dag er problemet mangel på demoer samt at utviklere lover gull og grønne skoger før utgivelsesdato for å få flest mulige forhåndskjøp, helst med lokketilbud, men enden på visa er at vi blir servert et helt annet produkt enn hva som ble lovet. Som oftest er det flere negative enn positive overraskelser. Utgivere som dytter ut halvferdige spill er også et stort problem
Det er også naivt å tro at piratkopiering ikke forekommer på konsoller. Det er faktisk svært utbredt.


Jeg har sett såkalte konsollspillere oppfordre folk om å trygle til utviklere at spill som f.eks. GTA V og Destiny ikke må komme til PC. Underskriftskampanjer, forum og Youtube.

Fakta er at PC-spill som utnytter dagens maskinvare er teknisk overlegne.
Fakta er at PC står for mer innovasjon enn konsoll.
Fakta er at PS4 og Xbox One var utdaterte maskinvaremessig før de i det hele tatt ble sluppet til oss forbrukere.
Fakta er at multiplattform-spill som blir "portet" fra konsoll til PC slår negativt ut for PC-spillere. Motsatt vei er som oftest vinn-vinn for begge parter.
Fakta er at PC som spillmaskin og/eller mediasenter egner seg like mye i stua som en konsoll, selv for hvermannsen.
Eksempler på dette; Windows har blitt langt mer brukervennlig. SteamOS. Steam - gigantisk spillbibliotek samt automatisk oppdatering av spillene. Automatisk oppdatering av drivere. Applikasjoner som automatisk optimaliserer grafikkinnstillinger. Trådløse håndkontrollere, mus og tastatur. Flotte små Hi-Fi lignende kabinetter som passer fint inn i TV-benken. Åpen plattform.

Jeg er absolutt ikke imot konsoller, bare drittlei av uopplyste mennesker som kommer med idiotiske argumenter.

Om du foretrekker "next gen 30 FPS konsoll" eller PC, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Bruk den plattformen du foretrekker.
Jeg skjønner at noen spill alltid vil være eksklusive til plattform X, men å be/trygle utviklere om å utelukke plattform Y? Patetisk.
Man burde heller ønske at alle kan nyte de samme spillene på sin foretrukne plattform, uavhengig av oppløsning, framerate og lignende.

Det er skremmende å se at det er så mange uintelligente, trangsynte og barnslige "gamere". Og en rask titt gjennom svarene på denne tråden, beviser bare at jeg har rett. En realitetssjekk og litt selvinnsikt hadde ikke skadet.
Hvis man ikke er smart nok til å opplyse seg selv om et emne, så er det bedre å holde kjeft enn å fremstå som en idiot.

Endret av fluks1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig med meste av surkingen over, men allikevel koser jeg meg med både pc og konsollspill. Enkelte multiplattformspill kjøper jeg på pc, f.eks. Titanfall, og enkelte titler kjøper jeg på konsoll f.eks. Tomb raider. Og når oculus rift dk II kommer til sommeren så får man et enda bedre glimt inn i fremtiden for både konsoll og pc.

Lenke til kommentar

 

 

 

hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll

 

Hilsen PC MASTER RACE!

 

Synes nå fremdeles det er ganske så digg å sitte i sofaen meg ps4 kontrolleren i hendene jeg da...! Kontra å sitte på en kontorstol bak PC-skjermen.

 

Men, nå spiller jeg så lite ansett at det ikke gjør så mye. Viktigste er at man har det morro når man spiller.

 

Du kan sitte på stua å spille PC, eller på kontoret å spille konsoll, om det er det du ønsker.

 

2-0

 

 

Selvfølgelig. Men for folk flest er det vel kanskje mer naturlig med en kosoll i stua og pc i en slags kontorløsning. Slik er det i hvert fal hjemme hos meg. Men så er jo ikke jeg 16 år lenger heller da. Madammen hadde drept meg om jeg hadde flytta pcen inn i stua.

 

Ville heller hatt denne under TV benken enn de forferdelig stygge konsollene.

 

post-88331-0-47485300-1400349229_thumb.jpg

 

Her har du en maskin du kan spille med, surfe internett, høre musikk, se filmer å utallige andre ting i en boks. Finnes trådløse tastaturer og muser samt trådløs 360 spake du kan koble til. Spill biblioteket er dessuten enormt, så kanskje det finnes noe for madammen der å :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...