Gå til innhold

Slik yter Watch Dogs på Xbox One og PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+192384

Who cares. 90% av grunnen til jeg har kjøpt PS4 er på grunn av eksklusive titler som The Last of Us osv. Det var den eneste grunnen til jeg kjøpte meg en PS3 også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384

Who cares. 90% av grunnen til jeg har kjøpt PS4 er på grunn av eksklusive titler som The Last of Us osv. Det var den eneste grunnen til jeg kjøpte meg en PS3 også.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak.

Hvorfor er det nødvendigvis trangsynt? På feks PC har man tilgang til antakelig mer enn 100 000 spill, er jo ikke utenkelig at noen har tatt vurderingen "det holder for meg".

 

AtW

Om man kaller seg spillentusiast og bevisst rakker ned på konsoller over lav sko, vil jeg kalle det trangsynt og ignorant faktisk.

 

Om man tar ett valg og sier at PC gir meg det jeg vil, så selvfølgelig er det helt legitimt. Men da kan man spare seg for dette PC Master race tullet folk fnyser av seg på dette forumet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak.

Hvorfor er det nødvendigvis trangsynt? På feks PC har man tilgang til antakelig mer enn 100 000 spill, er jo ikke utenkelig at noen har tatt vurderingen "det holder for meg".

 

AtW

Om man kaller seg spillentusiast og bevisst rakker ned på konsoller over lav sko, vil jeg kalle det trangsynt og ignorant faktisk.

 

Om man tar ett valg og sier at PC gir meg det jeg vil, så selvfølgelig er det helt legitimt. Men da kan man spare seg for dette PC Master race tullet folk fnyser av seg på dette forumet.

 

 

Hvorfor? Det er legitimt å mene at spillbransjen hadde vært bedre uten konsoller, jeg mener det personlig, disse låste plattformene har på sikt skadet spillbransjen. Men det er uansett ikke det samme som vi snakker om, man kan jo både mene at konsoller er dårlig for bransjen, og eie konsoller, eller mene de er bra og være en spillentusiast med kun PC.

 

AtW

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak.

Hvorfor er det nødvendigvis trangsynt? På feks PC har man tilgang til antakelig mer enn 100 000 spill, er jo ikke utenkelig at noen har tatt vurderingen "det holder for meg".

 

AtW

Om man kaller seg spillentusiast og bevisst rakker ned på konsoller over lav sko, vil jeg kalle det trangsynt og ignorant faktisk.

Om man tar ett valg og sier at PC gir meg det jeg vil, så selvfølgelig er det helt legitimt. Men da kan man spare seg for dette PC Master race tullet folk fnyser av seg på dette forumet.

Ser meg ikke som master race når jeg eier en PC som danker begge nye konsollene. Ser meg selv som en spillentusiast når man har veldig mye spill og har 38 valgmuligheter. Jeg synes det er tåpelig med slike master race kommentarer, noe i seg selv meget barnslig. Dem kan like hva dem vil, legitimt ja, bare ikke rakk ned på folk som har konsoller og foretrekker dem over PC.

Lenke til kommentar

hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll

 

Hilsen PC MASTER RACE!

 

Ikke noe å le av det.

Ville ikke spilt Watch dogs på Pc om det ikke var noe annet å spille engang.

Når jeg tenker meg om er det ikke mye jeg heller ville ha spilt på pc i det hele tatt....

Egentlig overrasket over at Ubisoft eller noen annen for den sags skyld gir ut store spill på PC...

For det er jo ikke fem øre og tjene på de piratkopierene tyvene uansett!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak.

Hvorfor er det nødvendigvis trangsynt? På feks PC har man tilgang til antakelig mer enn 100 000 spill, er jo ikke utenkelig at noen har tatt vurderingen "det holder for meg".

 

AtW

Om man kaller seg spillentusiast og bevisst rakker ned på konsoller over lav sko, vil jeg kalle det trangsynt og ignorant faktisk.

 

Om man tar ett valg og sier at PC gir meg det jeg vil, så selvfølgelig er det helt legitimt. Men da kan man spare seg for dette PC Master race tullet folk fnyser av seg på dette forumet.

Hvorfor? Det er legitimt å mene at spillbransjen hadde vært bedre uten konsoller, jeg mener det personlig, disse låste plattformene har på sikt skadet spillbransjen. Men det er uansett ikke det samme som vi snakker om, man kan jo både mene at konsoller er dårlig for bransjen, og eie konsoller, eller mene de er bra og være en spillentusiast med kun PC.

 

AtW

 

AtW

Hva er du egentlig lurer på? Skal du dra dette ut i den evige astro som du bruker å gjøre?

 

@ Toman; jeg er enig i med deg. Har en kapabel PC jeg også, da det med jevne mellomrom kanskje dukker opp en tittel jeg gjerne ville spillende også. Homeworld spillene i nyversjon er vel det neste jeg VIRKELIG ser frem til :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak.

Hvorfor er det nødvendigvis trangsynt? På feks PC har man tilgang til antakelig mer enn 100 000 spill, er jo ikke utenkelig at noen har tatt vurderingen "det holder for meg".

 

AtW

Om man kaller seg spillentusiast og bevisst rakker ned på konsoller over lav sko, vil jeg kalle det trangsynt og ignorant faktisk.

 

Om man tar ett valg og sier at PC gir meg det jeg vil, så selvfølgelig er det helt legitimt. Men da kan man spare seg for dette PC Master race tullet folk fnyser av seg på dette forumet.

 

 

Hvorfor? Det er legitimt å mene at spillbransjen hadde vært bedre uten konsoller, jeg mener det personlig, disse låste plattformene har på sikt skadet spillbransjen. Men det er uansett ikke det samme som vi snakker om, man kan jo både mene at konsoller er dårlig for bransjen, og eie konsoller, eller mene de er bra og være en spillentusiast med kun PC.

 

AtW

 

AtW

 

 

Når det kommer til grafikk og spillteknisk kan jeg til dels si meg enig i at konsollene holder spillene tilbake, men når det kommer til selve spillbransjen er det umulig å være enig.

Konsollene har gjort spill mainstream, og vi har utviklere/utgivere som spytter mye mer penger inn i utvkklingen av spill enn de ville gjort om kundebasen(la oss si) var halvert.

Dette kommer alle tilgode, uansett platform.

Endret av Vo0do0
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er din mening, jeg mener konsoller har utnyttet at markedet har blitt mainstream, ikke at de har forårsaket det, så jeg tror ikke kundebasen hadde vært halvert uten proprietære konsoller.

 

AtW

 

Skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke det hadde vært så mye spill om det kun var PC.

Faktisk tror jeg det hadde vært en liten nisje for spesielt inntereserte nerder. Eller jeg vil gå veldig langt i å si at det er sikkert.

Men det tror jeg ikke PC-fanboys skjønner noe av...

Men det er klart det står sikkert mange store selskper med masse masse penger klare for å lage kjempedyre spill til ubruklige nullhuer som piratkopierer (Stjeler) spilla de lager.

For de lager jo ikke spill for å tjene penger eller??

Hadde jeg vært gira på PC selv ville jeg takka Gud for konsoller så jeg hadde noe brukbart å spille

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er din mening, jeg mener konsoller har utnyttet at markedet har blitt mainstream, ikke at de har forårsaket det, så jeg tror ikke kundebasen hadde vært halvert uten proprietære konsoller.

 

AtW

Skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke det hadde vært så mye spill om det kun var PC.

Faktisk tror jeg det hadde vært en liten nisje for spesielt inntereserte nerder. Eller jeg vil gå veldig langt i å si at det er sikkert.

Men det tror jeg ikke PC-fanboys skjønner noe av...

Men det er klart det står sikkert mange store selskper med masse masse penger klare for å lage kjempedyre spill til ubruklige nullhuer som piratkopierer (Stjeler) spilla de lager.

For de lager jo ikke spill for å tjene penger eller??

Hadde jeg vært gira på PC selv ville jeg takka Gud for konsoller så jeg hadde noe brukbart å spille

 

 

Det tror ikke jeg (selv om jeg vil poengtere at det er en vesentlig forskjell mellom en verden der proprietære konsoller ikke har noe marked og ett der det er PC som er eneveldene), spillrevolusjonen begynte før PC var noen spillplattform å snakke om. Videre er det ingenting som tyder på at man ikke kan tjene penger med å lage spill til PC.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@ vo0do:

Kloke ord støttes.

 

I Kina har konsoller vært ulovlig helt til nå. League of Legends er ENORMT i Kina. De har en viktig ting vi mangler når det gjelder å spille på PC da. PC-kafeer er utrolig populært, og det er mange av dem. En del går jo sammen en gjeng og spiller litt sammen for gøy, det er jo lettere med konsoll (altså når alle e fysisk samme plass). Med slike kafeer blir PC ikke dyrt, og det er lett å spille sammen med venner (fysisk til stede).

 

Så at det har utviklet mainstreamsegmentet? Kina er et bevis på det motsatte ville jeg si. Og hadde vi hatt bare PC, ville det utelukke exclusives slik at du må ha både Xbox, Wii, PS, for å kunne spille alle spillene du vil. Konsollene låser alt for mye, og gjør at folk ikke har råd til å spille det de vil siden de må kjøpe 4 dingser. Hvordan kan du støtte exclusives....? Og hvordan skal det gå med med spill når PS4 og XBOXONE allerede er som en low end PC, og klarer såvidt å kjøre spill. Tenkt om 7 år, da skal fortsatt spillene gå ann å spille på konsoll, selv om NVIDIA har GTX 9999999999 Ti som yter 1 mill fps i Battlefield.

Lenke til kommentar

Trist for fanboys dette, men det var vel aldri noen som trodde noe annet uansett?

 

Oppløsning og bildeoppdatering kommer nok uansett til å være dette spillets minste problem. Simple mekanismer og awesome button for å treffe Call of Duty-generasjonen blir nok et mye større problem.

 

Blir spennende å se hvordan anmeldelsene av spillet blir denne gangen nå som det allerede har blitt avslørt på forhånd at anmeldere har mottatt bestikke.... jeg mener gaver fra Ubisoft før de skal anmelde spillet. Som regel blir jo dette holdt hemmelig, men kan hende det får en positiv effekt denne gangen siden mange har blitt presset til å innrømme det i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Trist for fanboys dette, men det var vel aldri noen som trodde noe annet uansett?

 

Oppløsning og bildeoppdatering kommer nok uansett til å være dette spillets minste problem. Simple mekanismer og awesome button for å treffe Call of Duty-generasjonen blir nok et mye større problem.

 

Blir spennende å se hvordan anmeldelsene av spillet blir denne gangen nå som det allerede har blitt avslørt på forhånd at anmeldere har mottatt bestikke.... jeg mener gaver fra Ubisoft før de skal anmelde spillet. Som regel blir jo dette holdt hemmelig, men kan hende det får en positiv effekt denne gangen siden mange har blitt presset til å innrømme det i dette tilfellet.

 

Jeg hadde jo håpt vi ikke fikk nok en genrasjon med ELENDIG framerate og lav oppløsning, men det skjer visst ikke, ellers er jo dette en ganske tøvete uttalelse:

 

"Men Ubisoft prioriterer heller å skape et spill der mye kan skje på en gang. Et spill der utforsking og utfoldelse står i fokus. Derfor ofres oppløsning og bildefrekvens til fordel for det som i essensen er spillopplevelsen"

 

Dårlig refresh kommer av at man prioriterer pen grafikk over gameplay, hverken mer eller mindre, og har lite med "utforsking og utfoldelse"

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er din mening, jeg mener konsoller har utnyttet at markedet har blitt mainstream, ikke at de har forårsaket det, så jeg tror ikke kundebasen hadde vært halvert uten proprietære konsoller.

 

AtW

Skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke det hadde vært så mye spill om det kun var PC.

Faktisk tror jeg det hadde vært en liten nisje for spesielt inntereserte nerder. Eller jeg vil gå veldig langt i å si at det er sikkert.

Men det tror jeg ikke PC-fanboys skjønner noe av...

Men det er klart det står sikkert mange store selskper med masse masse penger klare for å lage kjempedyre spill til ubruklige nullhuer som piratkopierer (Stjeler) spilla de lager.

For de lager jo ikke spill for å tjene penger eller??

Hadde jeg vært gira på PC selv ville jeg takka Gud for konsoller så jeg hadde noe brukbart å spille

 

 

Det tror ikke jeg (selv om jeg vil poengtere at det er en vesentlig forskjell mellom en verden der proprietære konsoller ikke har noe marked og ett der det er PC som er eneveldene), spillrevolusjonen begynte før PC var noen spillplattform å snakke om. Videre er det ingenting som tyder på at man ikke kan tjene penger med å lage spill til PC.

 

AtW

 

Det spørs, utviklere ville fortsatt ta hensyn til at de fleste ikke sitter på kraftige spillmaskiner.

Elder scroll online er et godt eksempel, et pc spill som skal portes til konsoll.

Det kan gjøres på pcer med dårligere spesifikasjoner en One.

Testet selv på en bærbar med en amd cpu/gpu til 4-5000 og det var spillbart.

Et PS4/ One spill som var portet til pc ville ha høyere systemkrav.

Ja nå kommer dette av at mange pcer har grafikk som gjør dem i stand til å kjøre PS3 / 360 spill og dette henger med.

Den største svakheten med forige generasjon var lite minne. Det er også det som er forbedret mest.

 

Ja situasjonen vil ha endret seg om 7 år, men jeg tror at vi vil spille multiplatform spill da også, på pc er 4K ganske standard, konsoll har krøpet ned under 720 siden spillene blir mer og mer komplekse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...