Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

 

 

var ikke den dessverre, singer ikke duh duh er techno biten som går sånn, takk for tilbakemeld da

 

 

Hmm. Kan ikke si jeg gjenkjenner den der du du greien, men om du føler for et snev av indiske toner med litt retrosynth så har jo Ugress en frekk liten affære:

 

 

er techno sang, med indisk dame på refrenget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

jeg har hørt på en sang, men klarer ikke å finne ut om hva den heter. Den er sunget på engelsk, og har nesten samme stil som Major Lazor, men den starter noe slikt PON PON PON PON PON PON....(musikken) så synger en dame og mann. Virker som om det er afroamerikanere...men jeg vet ikke hvem musikerne er. Det er veldig livlig musikk, og man får veldig kick til å reise seg og danse til den...

 

Kan noen engler hjelpe meg med å finne navn på sangen, på forhånd takk.

 

Han en fin dag videre...

Lenke til kommentar

Er dere klar for en vanskelig en?

Husker en sang som var på en samle-cd a la mcmusic, absolute music eller mrmusic eller noe sånt i 1998.

Den het ett eller annet med "children" og i musikkvideoen så husker jeg det var ett eller annet med en campingvogn (tror jeg).

 

edit: Mener å huske den handla om noen som rømte eller noe.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Er dere klar for en vanskelig en?

Husker en sang som var på en samle-cd a la mcmusic, absolute music eller mrmusic eller noe sånt i 1998.

Den het ett eller annet med "children" og i musikkvideoen så husker jeg det var ett eller annet med en campingvogn (tror jeg).

 

edit: Mener å huske den handla om noen som rømte eller noe.

 

Første som slo meg var om det ikke var Robert Miles klassikeren Children. Kan ikke huske om den involverte campingvogner, men reising var en del av det

 

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Hei! Har en sang jeg lurer på hva heter som jeg har hørt på tv i høst. Tror det er på NRK jeg har hørt den i en reklame for kanalen eller for et program for kanalen. Det er en vakker, rolig sang med en kvinne som synger på engelsk og den er akustisk fremført. Den er litt sørgmodig på en måte. Har hørt den i andre sammenhenger også. Den kan være 10 år gammel såvell som 40 år gammel. Vet at det er et tynt grunnlag her, men er det er alt jeg kommer på.. :hmm:

Endret av IceBear
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å finne ut hva denne sangen i bakgrunnen heter siden sommeren, men kommer ingen vei!! Noen som vet? Utrolig irritetende, har prøvd alt mulig... Plis hjelp meg ?

Jeg har prøvd å finne ut hva denne sangen i bakgrunnen heter siden sommeren, men kommer ingen vei!! Noen som vet? Utrolig irritetende, har prøvd alt mulig... Plis hjelp meg ?

trim.04A04849-5ABB-4CD3-AFFF-82F8511EE773.MOV

Endret av Mariavlate
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...