Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Leter etter en gammel, vulgær visesang. Norsk, med mannlig vokalist. En skikkelig grov en!

 

Plukket opp noen bruddstykker fra låta. Sangen inneholder noe slikt:

 

- Det var to piker, på en cafè, jeg spurte om de ville være med.

 

- Jeg tok dem begge med meg hjem og den rødhårete jenta viste fitta frem... tror det var sånn..

 

Teksten i refrenget lød noe ala det her : ååååå stille deg inn i klysji/knesky??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom til å nynne på en gammel låt jeg husker fra jeg var mindre. Sikkert flere som har hørt den.

 

Inneholder: Det var to piker, på en cafè, jeg spurte om de ville være med. Jeg tok dem begge med meg hjem og den rødhårete jenta viste fitta fram... tror det var sånn.. åsså noe sånn: ååååå stille deg inn i klysji eller noe:P

 

Noen MÅ vite hvilken sang det er?

Fant du det noen gang ut? Hørte denne for første gang for en drøy uke siden, og har leita som en gal siden. Låta er jo helt overlegen! ?

Lenke til kommentar

 

Kom til å nynne på en gammel låt jeg husker fra jeg var mindre. Sikkert flere som har hørt den.

 

Inneholder: Det var to piker, på en cafè, jeg spurte om de ville være med. Jeg tok dem begge med meg hjem og den rødhårete jenta viste fitta fram... tror det var sånn.. åsså noe sånn: ååååå stille deg inn i klysji eller noe:P

 

Noen MÅ vite hvilken sang det er?

Fant du det noen gang ut? Hørte denne for første gang for en drøy uke siden, og har leita som en gal siden. Låta er jo helt overlegen!

 

 

Kjenner ikke sangen, men kan det ha vært Arnie "Skiffle-Joe" Norse? Han er jo en grisegutt av rang.

Lenke til kommentar

Hei,

 

kan noen være så snill og fortelle meg om hvilken musikk spilles i bakgrunnen på følgende dokumentar:

 

Etter at 9 minutter har gått:  9:00

 

https://tv.nrk.no/serie/99-norsk/DKOA21000615/sesong-1/episode-6

 

Jason Derulo - Try me (ft. Jennifer Lopez & Matoma)

 

https://open.spotify.com/track/4tg1G3X26wDTmQbipgxhp5

 

Står i rulleteksten.

 

Redigert: ups. Brukte litt for lang tid på den...

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Jeg hørte en sang på radioen tidlig i Januar. Det var en kvinnelig vokalist, og jeg mener sangen var på samisk. Det var iallefall joiking i den.

 

Er det noen som vet om kvinnelige joikemusikere som har vært på radioen i det siste? Jeg husker at jeg likte sangen, men ikke hvordan den hørtes ut.

kan kanskje ha vært denne?

Lenke til kommentar

 

Okei. Var det trompeter eller saksofon? Hørtes den østeuropeisk ut? Har du hørt den før, eller tror du den er ny? Techno-stil?

Hørt den før, østeuropeisk trur jeg ikke den er, trur den er  nermere techno-still. Kanskje det var saksofon som vart brukt istedenfor trompeter.

 

Endret av mrMarL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...