Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, er ikke den, sangen jeg tenker på har et litt kjappere tempo enn den der, og tror ikke teksten jeg skrev har noe med titelen på låten å gjøre.

 

 

Edit: La ved litt nynning i forrige post, kanskje det kan hjelpe? :)

 

Edit2: Fant sangen til slutt - Björn Rosenström - Het 

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en norsk sang som jeg hørte for noen år siden. Jeg fant den via YouTube, og i musikkvideoen stod bandet utenfor en garasje og spilte, mens det var noen folk som stod på ski nedover sentrum og endte opp i vannet. Musikken var noe lignende Skambankt hvis jeg ikke husker helt fei. Noen som har snøring?

Lenke til kommentar

Sitter helt stuck på denne låten og trenger hjelp

 

Mener sangen er fra 90-tallet (ikke 100 %). Mann synger i falsett, ballade.

Teksten går noe sånt som;

 

... This love? must have been real,

The pictures of you and me...

...meant to be.

 

Tja, ikke mye å gå på, men nå har den surret rundt i hodet mitt siden fredag og jeg kommer ikke nærmere!!!

Anyone?

Endret av Benny2016
Lenke til kommentar

 Jeg lurer på en låt ifra David Bowie , sannsynligvis fra 90 tallet.

 

Ra ba baba ba ba .... er det jeg husker.

Har prøvd Youtube , men klarer ikke å finne ut av det.

 

Er desverre ikke noen ekspert på Bowie , og siden han har gitt ut så mange låter , så søker jeg heller litt hjelp her ...

Lenke til kommentar

Jeg holder på å bli gal. Har prøvd å finne navnet på en sang i flere dager nå, men klarer ikke. Jeg hørte en del på den for et par år siden, men nå er jeg helt blank når jeg skal prøve å finne tilbake til den..

 

Husker ikke tekst fra sangen, men det er et svensk band, og sangen synges på svensk. Låten er nok en blanding av pop og electronica, og jeg tror den er fra tidlig 2010-tallet (men er ikke sikker).

I musikkvideoen opptrer ikke bandet selv, men det ser ut som en gruppe dansere. De er sminket slik at de kan ligne på zombier. Videoen er spilt inn i et nedlagt industribygg, både inni og utenfor. 

 

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar

DumDum Boys-sang, jeg husker mesteparten av teksten og melodien, men ikke pokker om jeg finner den på nettet (ja, har søkt etter teksten). Jeg orker heller ikke å sitte og høre på samtlige Dumdum-sanger. Dette er brudstykker av teksten: 

 

"Jeg prøver, jeg prøver igjen"

"Hvordan kan det ha seg at en som er så pen, er så stygg mot meg"

"Eller velsignet med videre vett"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg holder på å bli gal. Har prøvd å finne navnet på en sang i flere dager nå, men klarer ikke. Jeg hørte en del på den for et par år siden, men nå er jeg helt blank når jeg skal prøve å finne tilbake til den..

 

Husker ikke tekst fra sangen, men det er et svensk band, og sangen synges på svensk. Låten er nok en blanding av pop og electronica, og jeg tror den er fra tidlig 2010-tallet (men er ikke sikker).

I musikkvideoen opptrer ikke bandet selv, men det ser ut som en gruppe dansere. De er sminket slik at de kan ligne på zombier. Videoen er spilt inn i et nedlagt industribygg, både inni og utenfor. 

 

Håper noen kan hjelpe!

er ingen zombier i denne musikkvideoen, men ellers kunne det stemme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...