Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Lurer på en sang som ble spilt i en bil jeg satt i dag. Glemte å spørre hva den het der og da, og nå finner jeg det ikke ut.

 

Det var en typisk Avicii/Calvin Harris-type sang, men tviler på at det var en av de. Bølget opp og ned, og det jeg fikk med meg av ord som stadig kom i "refrenget" var "Sad song/soul" eller noe liknende. Mistenker den er ganske ny, da det var ei venninne av sjåføren som absolutt skulle sette den på på den korte turen.

 

Vet det ikke er mye å ta av her, men svar om dere vet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva denne sangen heter?

Står ''Music: Kennifs'' Har blad gjennom det meste men finner den ikke.

 

https://www.facebook.com/kilianjornet/videos/10153046054910178/

Ikke rart at den er vanskelig å finne; artisten (Keith Kenniff) utgir musikk under fem forskjellige navn. Uansett, her er den: "Threnody".

Endret av bleue
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom frem til at jeg tenkte på Halvdan Sivertsen, men kan ikke for livet mitt finne ut hvilken sang.

 

Er ikke skråsikker på at det er den du tenkte på, men det er ikke rare kombinasjonen du kan gjøre med NRK og Latina-musikk.

Tviler på halvdan altså...hørte hva de sa de het, men har glemt det. Hadde mista munn og mæle om de sa halvdan sivertesen..det var veldig IKKE-halvdansk musikk for å si det sånn.

Lenke til kommentar

 

Eller en av de andre de har...

 

Der ja!

Riktig låt, bare høres ut som en annen versjon.

 

Takk så mye

 

NB; Rytmen og melodien er antakelig opprinnelig noe annet? En slags "standard"-rytme? Kan ikke så mye om calypso eller latinamerikansk musikk. Men innen dub og reggae har man jo ulike "riddims" hvor rytmene er like men varierer smått i utførelsen. 

 

Mener å huske at den jeg hørte på radio ikke var SÅ "harry-dansband-aktig"..?

 

Svensk...?

 

Endret av Capitalist/Minimalist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...