Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger hjelp igjen... Hørte en sang på radioen i går som jeg synes er så fin, men har helt glemt hva den heter eller hvem som synger den

 

Det er snakk om en behagelig popballade med kvinnelig sanger. Sangen er noen år gammel nå, jeg vil gjette på et sted mellom 2000 og 2010 (vet det er litt vagt). En liten sjanse for at den er fra slutten på 90-tallet, men ikke eldre. Og heller ikke nyere enn 2010. Det er ikke Rihanna, Taylor Swift, Kate Perry eller noen av disse (litt slitsomme) syngedamene, sangen er eldre enn det.

 

Det jeg husker av teksten er at siste linje i refrenget (og, tror jeg, siste linje i sangen) er: "You're the rock I crash against". 

 

Hun synger også:

 

"My soul

My heart"

 

Også husker jeg ikke mer. Har forsøkt å google setningen jeg husker, men kommer ikke opp noe. Jeg vet ikke om det er bare en kvinnelig sanger eller om det er et band, men sangen var en stor radiohit i sin tid.

Lenke til kommentar

Var det den? Den har jeg jo for pokker hørt før, har den tilogmed i spillelista på Spotify!

Kjente den ikke igjen av en eller annen grunn.

 

Jeg mente å huske at teksten jeg plukka opp var "hear your voice on the speaker phone" eller noe sånt, men kan hende jeg husker feil. Men takk for svar uansett  :)

Lenke til kommentar

Hørte en sang for en stund siden hvor refrenget er "min bil ekke lik din bil, det er en likbil", men jeg finner kun en svensk versjon når jeg søker på det.

Skal være en norsk versjon av den sangen også, noen som vet?

E: Fant ut at det er Raga Rockers som synger den, men er ikke å finne på nettet eller spotify. Kompis hadde den visst på CD.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...