Gå til innhold

Førerkort - Kan man være dopet?


inearthed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Totalt blåst hele gjengen her? En grei ide er å ikke åpne kjeften om man ikke vet hva man snakker om. Steroider "påvirker" ikke deg og gjør ikke deg til en emosjonelt ustabil person. Det er dop, men det er ikke rus. At det finnes enkelte tullinger som kombinerer steroider med alkohol og andre rusmidler, som ja - vil være en dårlig kombinasjon og gjøre deg ustabil og mer betyr ikke at alle steroidebrukere er så dumme. Dere har ett forvrengt syn skapt av media.

Lenke til kommentar

Det er du som ikke har peiling, hvis du påstår at anabole steroider ikke påvirket deg mentalt.

 

Det er ikke gitt at det går negativt utover din evne til å kjøre bil, og det er selvsagt forskjellige grader av hvor mye hver enkelt blir påvirket av noe sånt. Her er det mange faktorer som spiller inn. Men det at sterioder endrer følelsesspekteret ditt, det er det ingen tvil om. Vi mennesker blir svært påvirket av følelser, og de endrer hvordan vi oppfører oss. Anabole steroider forandrer dermed hvordan man tenker og handler.

 

Anbefaler at du i det minste oppsøker litt grunnleggende informasjon, før du putter noe i kroppen din.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

 

Anbefaler at du i det minste oppsøker litt grunnleggende informasjon, før du putter noe i kroppen din.

De som tar sånt er jo de som ikke har satt seg inn i bivirkningene, for da hadde de ikke tatt det ;)

 

Det synes jeg var en ganske bastant påstand.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Hehe, like artig hver gang å se mosjonister og alkoholdrikkere sine forskrudde meninger.

Jeg har dopet meg sammenhengende i 3 år, og har fortsatt perfekt blodtrykk, kolestrol, lever og nyreverdier og alt som er. Millioner av mennesker dør av alkohol hvert eneste år. Antall døde mennesker av steroider årlig kan man derimot telle på en hånd. Hva med å sette seg litt inn i ting før man uttaler seg, og ikke basere det på det forskrudde synet som dere har blitt matet av media og samfunnet?

Skurupu: Det påvirker deg selvsagt til en viss grad mentalt, ja. Det gjør deg derimot ikke til en ustabil person som ikke evner å kjøre bil. Det gjør deg mer følsom, for noen mer aggresiv, men ikke til den graden at man ikke har kontroll. Historiene om folk som har hengt seg, drept folk osv er tilfeller der rusmidler har blitt kombinert med steroider. Og hva vil da samfunnet legge skylden på? Steroider, som de ikke tjener en krone på, eller alkoholen, som de håver inn milliardbeløp på?

Lenke til kommentar

Millioner av mennesker dør av alkohol hvert eneste år. Antall døde mennesker av steroider årlig kan man derimot telle på en hånd.

 

 

Joda, men så er det vel langt flere som drikker alkohol enn det er mennesker som tar steroider.

Blir like gyldig som å si "de fleste ulykkene skjer med edru sjåfør"

Lenke til kommentar

Zakke: Poenget står fortsatt. Blir bare synsing å skulle gi noe estimat på antall brukere, men på bolebørsen er der 25 000 medlemmer, og det er bare en brøkdel av bolerne i Norge. Antar at det er en plass mellom 200 og 300 tusen bolere i Norge, mao rundt 5% av befolkningen.

Thor: Jeg er fullt klar over at det vil bli testet ved mistanke av politiet, men tenkte mer på om det var noen obligatorisk testing når man tar lappen.

Lenke til kommentar

Hehe, like artig hver gang å se mosjonister og alkoholdrikkere sine forskrudde meninger.

 

Jeg har dopet meg sammenhengende i 3 år, og har fortsatt perfekt blodtrykk, kolestrol, lever og nyreverdier og alt som er. Millioner av mennesker dør av alkohol hvert eneste år. Antall døde mennesker av steroider årlig kan man derimot telle på en hånd. Hva med å sette seg litt inn i ting før man uttaler seg, og ikke basere det på det forskrudde synet som dere har blitt matet av media og samfunnet?

 

Skurupu: Det påvirker deg selvsagt til en viss grad mentalt, ja. Det gjør deg derimot ikke til en ustabil person som ikke evner å kjøre bil. Det gjør deg mer følsom, for noen mer aggresiv, men ikke til den graden at man ikke har kontroll. Historiene om folk som har hengt seg, drept folk osv er tilfeller der rusmidler har blitt kombinert med steroider. Og hva vil da samfunnet legge skylden på? Steroider, som de ikke tjener en krone på, eller alkoholen, som de håver inn milliardbeløp på?

 

Er en trend med hjertetrøbbel hos bodybuildere som doper seg mye ihvertfall, tvilsomt at det er tilfeldig.

Lenke til kommentar

Jeg har dopet meg sammenhengende i 3 år, og har fortsatt perfekt blodtrykk, kolestrol, lever og nyreverdier og alt som er. Millioner av mennesker dør av alkohol hvert eneste år.

 

Har du sjekket størrelsen på hjertet ditt i det siste da?

Hjertet er en muskel som også vokser av steroider, problemet der er at veksten er veldig negativ og fører til f.eks hjerteinfarkt. Eller, veggene i hjertet vokser, ikke kapasiteten, som minsker.

 

Men, regner med at du har stålkontroll på hjertemuskulaturen din :)

 

Og, nei, man dør skjeldent av anabole steroider, man dør av bi-effektene. Får du hjerteinfarkt og dør er det hjerteinfarkt som står på statestikken, ikke anabole steroider.

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...