Gå til innhold

Førerkort - Kan man være dopet?


inearthed

Anbefalte innlegg

 

Er en trend med hjertetrøbbel hos bodybuildere som doper seg mye ihvertfall, tvilsomt at det er tilfeldig.

Byggere som dør av hjerteinfarkt dør ikke direkte av steroidene. Er man 150kg tung vil ikke det ha noe å si om det er muskler eller fett. Ingen 150kg tung mann kommer til å leve ett langt liv. Man kan vel si at dette er steroidene sin feil indirekte pga man aldri kunne blitt så tung naturlig, men det har ingen direkte sammenheng med dopingen.

 

 

 

Om du går ut å spør om du kan vera dopa for å ta førerkort, då har du ingenting i trafikken å gjera. Gud hjelpe meg.

Vil helst ikke ha moralister i denne tråden, så om du kunne latt være å svare hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Byggere som dør av hjerteinfarkt dør ikke direkte av steroidene. Er man 150kg tung vil ikke det ha noe å si om det er muskler eller fett. Ingen 150kg tung mann kommer til å leve ett langt liv. Man kan vel si at dette er steroidene sin feil indirekte pga man aldri kunne blitt så tung naturlig, men det har ingen direkte sammenheng med dopingen.

 

Om man ser bort ifra at veggene i hjertet blir betydelig tykkere av anabole steroider, såpass tykke at man får hjerteproblemer uavhengig av størrelse på resten av kroppen så :)

Det har lite å si om det er muskler eller fett ja, men hjertet til en boler er betydelig anderledes enn en som ikke boler, selv om de er like ellers i kroppen.

 

Om du er interessert i å vite hva du faktisk gjør med hjertet, kan du jo bare søke etter "heart on steroids"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Om du går ut å spør om du kan vera dopa for å ta førerkort, då har du ingenting i trafikken å gjera. Gud hjelpe meg.

Vil helst ikke ha moralister i denne tråden, så om du kunne latt være å svare hadde det vært fint.

Moralist? Kall meg kva du vil, eg er vertfall ingen egoist.

 

Eg skal la denna tullete tråden din som sporet heilt av være i fred. Lykke til med førerkort og dei rundt deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om man ser bort ifra at veggene i hjertet blir betydelig tykkere av anabole steroider, såpass tykke at man får hjerteproblemer uavhengig av størrelse på resten av kroppen så :)

Det har lite å si om det er muskler eller fett ja, men hjertet til en boler er betydelig anderledes enn en som ikke boler, selv om de er like ellers i kroppen.

 

Hovudsaklig veksthormon som får hjertet til å vokse, men ja - hjertet er en muskel og det vil vokse ved trening, og da selfølgelig ekstra når man bruker steroider også. Alle toppidrettsutøvere har forstørret hjerte.

 

 

 

Moralist? Kall meg kva du vil, eg er vertfall ingen egoist.

 

Eg skal la denna tullete tråden din som sporet heilt av være i fred. Lykke til med førerkort og dei rundt deg.

Er det å følge drømmen sin det samme som å være egoist? Du er ett skrekkelig eksempel på hvor trangsynt ett menneske kan bli. Media har hjernevasket deg. Jeg har det veldig fint med de rundt meg.

Lenke til kommentar

For å svare TS (igjen) så blir man ikke testet. Ender du derimot i en ulykke (noe du øker sjansen din for) så vil det tas blodprøver, og om du tester positivt så kan du som sagt se langt etter sertifikatet.

 

Det er ikke moralistisk å si at du ikke skal utsette andre for fare. Om du utsetter deg selv for fare gir jeg blanke i, men når du kjører så er det mange som er mer sårbare enn deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. Det er med andre ord ingen obligatorisk testing, men kan oppstå testing ved eventuelle mistanker.

 

Det er ikke moralistisk å si at du ikke skal utsette andre for fare. Om du utsetter deg selv for fare gir jeg blanke i, men når du kjører så er det mange som er mer sårbare enn deg.

 

Jeg er ikke uenig i at man ikke skal utsette andre for fare. Poenget er at man som steroidebruker ikke vil utsette andre for fare. Selv om jeg er på steroider er jeg en helt vanlig mann uten aggresjon eller psykiske problemer. Inntrykket du har av bolere er en fantasi skapt av media og gjelder ikke i virkeligheten.

Lenke til kommentar

 

Anbefaler at du i det minste oppsøker litt grunnleggende informasjon, før du putter noe i kroppen din.

De som tar sånt er jo de som ikke har satt seg inn i bivirkningene, for da hadde de ikke tatt det ;)

Mulig bivirkning*

 

Har selv prøvd en kur med deca, merket ingen bivirkning, bare litt skjegg. Like greit egentig, litt dårlig facial hårvekst her i genane

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Anbefaler at du i det minste oppsøker litt grunnleggende informasjon, før du putter noe i kroppen din.

De som tar sånt er jo de som ikke har satt seg inn i bivirkningene, for da hadde de ikke tatt det ;)

 

 

Misbrukere opplever større bivirkninger og det er alltid de vi hører om. De som bruker det normalt får minimalt eller lite/ingen bivirkninger av det, mens etter kuren vil det avta.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...