Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken nettside kjøpte du dem fra C.T? Jeg tenker også på noen slike, men trenger bare 4x  6+2p PCIE, 1x 24p og 1x 8p. Får man kjøpt separat hvilke typer man vil ha, til hvilken lengde man vil ha og hvilke farger? Eller er det bare noen forhåndsdefinerte "sett"? Trenger ikke molex, sata og all slags dritt..

Betalte 875kr inkl frakt og fult kabelsett til min AX1500I. Tok direkte kontakt med de så sendte de en uke etter jeg hadde betalt. 

Jeg valgte svart sett. er jo sett men derfor også til den prisen. custom kabler sleeved av noen koster endel. 

 

Er jo bare å sende dem en mail. Om så, så gjerne nevn at du hørte det fra meg. :)

 

Om du er intr. så kan jeg sende mail adressen på PM. 

 

Ax1500i er konge, mem den er også latterlig dyr. Det er vanskelig å forsvare å bruke 2000kr mer over for eksempel hx1200i

Nå fikk jeg jo min av en hellig sjel  :love: Men hadde nok nøyd meg med AX860I til min rigg om jeg skulle kjøpt nytt ja :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Forsåvidt enig med Strato.

Jeg ønsker helst å kjøpe en strømforsyning som koster maks 1.25 per Watt og helst nede i 0.75 per watt , den jeg har nå på 1200 (Super flower) fikk jeg til omtrent litt over 1 kr per watt. Får maks brukt 50% av den men til gjengjeld er den så stille at jeg ikke hører en dritt fra den , enda bedre er det at jeg faktisk har kunnet kjørt på med en ganske så heftig overklokk av cpu og gpu ( opp til 2x i crossfire) uten at den engang klager med vifta...

Lenke til kommentar

Ser at Komplett har Corsair RM850 på black friday i dag, til 995,-  Er den bra til den prisen eller er det likevel en annen til ca samme pris som burde foretrekkes?

Takker for tips.

 

Tja , har gitt opp Corsair jeg , men de har gode PSU'er som kan vare veldig lenge om du er litt heldig. Return to Manufactur serien ( RM ) er litt sånn :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

AX er toppmodellene, HX er vel budsjett forsyninger.

Nei HX er i kategori profesional high performance . AX er hakket over igjen , for entusiaster med kompromissløs bruk av interne komponenter benyttet i psuen.

VS, CX og tildels CS er vel budsjettklasse.

Se oppsummering på side 96: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1569444&p=22694767

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...