Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoi, nettopp installert en EVGA SuperNOVA G2 750W     i pcen min og opplever viftestøy, høres ut som viftebladene tar borti noe inni psu..

Noen som har vært borti dette?

Setter jeg den i Eco skrur vifta seg av og det blir helt stille.

Kan ta opp lyden..

 

Prøvde også å registrere den på evga sin side, men da fikk jeg bare opp "serial number not found" så sendte mail til evga ang. dette..

Har forstått det som at man kan få en ny å putte inn i pcen før man sender tilbake for å slippe nedetid ?

Hadde iallefall vært veldig greit å slippe å ta ut alle kablene som man har brukt lang tid på å legge fint hvis man måtte sendt tilbake hele sulamitten til komplett..

Lenke til kommentar

Dette er kanskje et litt rart spørsmål, men jeg leter etter en 'midlertidig' psu.

Altså den jeg skal bruke i bygget mitt kommer ikke til norske butikker før i februrar neste år, så jeg trenger noe jeg kan bruke inntil da.

 

Det er snakk om overklokket i5 4690k med 280x.

 

Er det noen psu som kan anbefales som holder seg prismessig godt?

 

(Det er stor sannsynlighet for at jeg vil selge den etter at jeg har fått den jeg venter på.)

Lenke til kommentar

Dette er kanskje et litt rart spørsmål, men jeg leter etter en 'midlertidig' psu.

Altså den jeg skal bruke i bygget mitt kommer ikke til norske butikker før i februrar neste år, så jeg trenger noe jeg kan bruke inntil da.

 

Det er snakk om overklokket i5 4690k med 280x.

 

Er det noen psu som kan anbefales som holder seg prismessig godt?

 

(Det er stor sannsynlighet for at jeg vil selge den etter at jeg har fått den jeg venter på.)

Hvilken skal du kjøpe etterhvert da? Hva er så magisk med den tro?
Lenke til kommentar

Da har min Corsair AX850 avgått med døden etter 4år og 2måneder.

Sender den inn på reklamasjon. 

Men tviler på at eg gidder corsair igjen.

Så va anbefales?

EVGA Supernova G2?

AX serien er veldig god! Anbefaler deg å kjøre på videre med den viss du får ny i retur! Får du pengene kjøper du en SuperNova G2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...