Gå til innhold

Oculus Rift-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en enkel måte å bytte mellom to ulike steder å bruke Riften (i samme rom)?

 

Jeg har et område i rommet som jeg bruker for room-scale og som er satt opp for OR, men når jeg ønsker å bruke den sittende, så er stolen jeg bruker utenfor området som er merket som room-scale-området. 

 

Å dra en stol frem og tilbake inn i room-scale-området er en dårlig løsning, likeså å kjøre oppsettet på nytt hver gang jeg ønsker å bytte mellom stående og sittende, så en kjapp måte å bytte mellom to ulike configer hadde vært ideelt.

Lenke til kommentar

Hvis UPS\Posten bring eller hvem det nå enn er som leverer pakken ikke får tak i meg hva skjer da? Jeg håper de leverer den på posten da.

 

Edit:

 

Haha! Glem det. fikk pakken nettopp med UPS på døren :p Det var jo veldig greit og enkelt :)

Når bestilte du og når kom pakken? Går og venter jeg...

Lenke til kommentar

 

Hvis UPS\Posten bring eller hvem det nå enn er som leverer pakken ikke får tak i meg hva skjer da? Jeg håper de leverer den på posten da.

 

Edit:

 

Haha! Glem det. fikk pakken nettopp med UPS på døren :p Det var jo veldig greit og enkelt :)

Når bestilte du og når kom pakken? Går og venter jeg...

 

Bestilte 6. August.

 

Virker som om det er massevis av folk bestiller nå. Tror alle som kjøper må belage seg på litt venting.

Lenke til kommentar

Dette er fantastisk!

https://www.oculus.com/experiences/rift/1204731822978255/

 

Digger å fly mellom bygningene med sprø manøvrer. Spillet kjører også helt stabilt og ser veldig bra ut med alt på max settings og screen sharpening på 1.8 i settings i spillet. Ikke noe VR syke for meg heller her. Skikkelig Blade Runner følelse her. Hvis man går tom for drivstoff så er det også et lite easter egg som venter ;)

 

Hva nå enn disse utviklerne planlegger her så gleder jeg meg noe sinnsvakt til det! :D

 

Og Touch er helt fantastisk! Jeg er herved en Fan av stikke fremfor trackpad!

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Dette er fantastisk!

https://www.oculus.com/experiences/rift/1204731822978255/

 

Digger å fly mellom bygningene med sprø manøvrer. Spillet kjører også helt stabilt og ser veldig bra ut med alt på max settings og screen sharpening på 1.8 i settings i spillet. Ikke noe VR syke for meg heller her. Skikkelig Blade Runner følelse her. Hvis man går tom for drivstoff så er det også et lite easter egg som venter ;)

 

Hva nå enn disse utviklerne planlegger her så gleder jeg meg noe sinnsvakt til det! :D

 

Og Touch er helt fantastisk! Jeg er herved en Fan av stikke fremfor trackpad!

 

Har du spilt igjennom Lone Echo? Det er bare en helt utrolig opplevelse og jeg kan ikke anbefale det varmt nok. :)

Lenke til kommentar

Har du spilt igjennom Lone Echo? Det er bare en helt utrolig opplevelse og jeg kan ikke anbefale det varmt nok. :)

Nei ikke enda, har blitt hektet på Elite Dangerous med Horizons ekspansjonen akkurat nå. Har bare testet litt Echo Arena. Har fått med meg at Lone Echo har fått mye god kritikk rundt. Folka i Tested sa noe slikt som at det var verdt å kjøpe en Rift bare for Lone Echo/Echo Arena alene.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...