Gå til innhold

Oculus Rift-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selger Rift og Vive settene mine siden jeg liker Samsung Odyssey brillene ganske godt og de er en liten oppgradering på samtlige områder.

 

 

Hva er en grei pris å selge Rift med tre sensorer brukt for? 3000,-? Blir litt vennerabatt også siden jeg selger til noen i kretsen rundt meg :)

Selge er du gal, :tease: tullet der med deg, har lest litt uten sensorer wow cool  :D

Lenke til kommentar

Pokker at jeg aldri klarte å bestemme meg for å kjøpe, nå er jo tilbudet over. Mon tro om man får like bra tilbud på Elkjøp/Lefdal, eller om toget er gått for lang tid..

 

Argh.

Tipper vi ikke får se noen lignende tilbud før ut i januar igjen når salgene etter jul starter. 

 

hupspsann... kom borti rykteknappen og ga deg et poeng :p 

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Pokker at jeg aldri klarte å bestemme meg for å kjøpe, nå er jo tilbudet over. Mon tro om man får like bra tilbud på Elkjøp/Lefdal, eller om toget er gått for lang tid..

 

Argh.

Var det tilbudet her for dyrt for 4600.kr Oculus Rift + Touch Controllers Bundle

https://www.dustinhome.no/product/5011038855/rift-touch-controllers-bundle?ssel=false&utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare

Lenke til kommentar

 

Jeg har 2 sensorer idag som jeg har tenkt å henge oppe under taket. Til det trenger jeg usb forlengere. Noen som kan anbefale som vet at de fungerer?

Følger med en 6 meter forlenger kabel hvis man kjøper en tredje sensor. Kabelen er en monoprice usb 2.0 active extension Repeater cable.

 

https://www.oculus.com/blog/oculus-roomscale-extra-equipment/

Jeg trenger kabler fra norsk butikk

Lenke til kommentar

Noen som vet om et kommende prisfall på Rift på ca samme nivå som black friday?

 

Klarte ikke rettferdiggjøre kjøpet nå rett før jul, men er meget interessert om det havner rundt 3800-3900 igjen.

Hva med Oculus Rift + Touch 4447.kr da

Includes: Oculus Rift headset, 2x Oculus sensors, 2x Touch controllers, all required connecting cables, and seven free VR apps (available after you set up Oculus Rift + Touch), including Lucky's Tale, Medium, Toybox, Quill, Dead and Buried, Dragon Front, and Robo Recall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg bestilt Oculus rift fra elkjop til 3990,-. Kan da ikke være verdens dårligste deal det.

https://www.elkjop.no/product/data/pc-gaming/OCULUSBUNDLE/oculus-rift-vr-sett

 

Men spørsmål til dere der ute. Jeg kunne ikke velge collect at store selv om min lokale butikk har det inne (5 eks). 

Og det jeg har bestilt er bekreftet på lager 16.01.2017.  Regner med at jeg kan stikke innom lokal butikk den 27.12 og få det til samme prisen dersom de har flere igjen? Og så er det vel bare å kansellere bestillingen på nett?

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Noen som kan si forskjellen på Rift og Samsung Gear? Hadde Gear men etter en liten stund var jeg ikke så imponert, og jeg sleit litt med plassering av vinduene/glassene som ikke passet øynene mine helt. Hvordan er det med rift egentlig?

Gear blir drevet av kraften fra en mobiltelefon og Rift kraften fra en high end pc, ganske stor forskjell det ;) Pluss at man har posisjons sporing med selve Rift headsettet og touch kontrollene slik at du fysisk kan gå rundt i miljøene og interagere med ting. Forskjellen er dag og natt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som kan si forskjellen på Rift og Samsung Gear? Hadde Gear men etter en liten stund var jeg ikke så imponert, og jeg sleit litt med plassering av vinduene/glassene som ikke passet øynene mine helt. Hvordan er det med rift egentlig?

Gear blir drevet av kraften fra en mobiltelefon og Rift kraften fra en high end pc, ganske stor forskjell det ;) Pluss at man har posisjons sporing med selve Rift headsettet og touch kontrollene slik at du fysisk kan gå rundt i miljøene og interagere med ting. Forskjellen er dag og natt.

 

 

Aaaa frista! Tror jeg slår til når det er januarsalg  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...