Gå til innhold

Oculus Rift-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syk pris! 

 

3864.20 NOK direkte overføring hvis man bestiller fra Oculus. Får vel også med noen gratis spill på kjøpet? Robo Recall blant annet? Eller gjelder ikke dette lengre?

 

Er jo uansett ingen konkurranse med slik prising. Men bra for oss forbrukere da. Tror ikke dette hadde vært mulig uten pengebingen til Facebook. De må jo selge med tap på dette, jeg kan ikke forstå noe annet.

Lenke til kommentar

Syk pris! 

 

3864.20 NOK direkte overføring hvis man bestiller fra Oculus. Får vel også med noen gratis spill på kjøpet? Robo Recall blant annet? Eller gjelder ikke dette lengre?

 

Er jo uansett ingen konkurranse med slik prising. Men bra for oss forbrukere da. Tror ikke dette hadde vært mulig uten pengebingen til Facebook. De må jo selge med tap på dette, jeg kan ikke forstå noe annet.

Jeg fikk med Lucky's Tale, Medium, Toybox, , Dead and Buried, Dragon Front, and Robo Recall da jeg kjøpte Oculus Rift da

Lenke til kommentar

 

Syk pris! 

 

3864.20 NOK direkte overføring hvis man bestiller fra Oculus. Får vel også med noen gratis spill på kjøpet? Robo Recall blant annet? Eller gjelder ikke dette lengre?

 

Er jo uansett ingen konkurranse med slik prising. Men bra for oss forbrukere da. Tror ikke dette hadde vært mulig uten pengebingen til Facebook. De må jo selge med tap på dette, jeg kan ikke forstå noe annet.

Jeg fikk med Lucky's Tale, Medium, Toybox, , Dead and Buried, Dragon Front, and Robo Recall da jeg kjøpte Oculus Rift da

 

Ja jeg fikk de samme spillene også da jeg kjøpte Rift i sommer.

 

Var inne å sjekket nå og ser at man får med spill også :)

 

Oculus Rift + Touch

Innhold: Oculus Rift VR-briller, 2 x Oculus-sensorer, 2 x Touch-kontollere, alle nødvendige kabler og sju gratis VR-apper (tilgjengelige når du har konfigurert Oculus Rift + Touch): Lucky's Tale, Medium, Toybox, Quill, Dead and Buried, Dragon Front og Robo Recall.

Lenke til kommentar
Pakken inneholder:

- Oculus Rift headset med avtakbare hodetelefoner og integrert mikrofon

- 2 stk Oculus Sensor med integrert stativ og 2,5 m lang ledning

- 2 stk Oculus Touch-kontroller

- Tilkoblingskabler og verktøy for installering/fjerning av hodetelefoner

- Spillkoder for Lucky's Tale, Robo Recall, Dead And Buried, Quill beta, Medium og Toy Box

 

 

Jeg anbefaler også å kjøpe en tredje sensor for bedre og mer stabil sporing :)

 

Men må muligens kjøpe den direkte fra Oculus. Jeg kunne ikke finne en på noen av de norske nettbutikkene.

Lenke til kommentar

Får man spillene inkludert om man kjøper feks på Lefdal? Eller gjelder det kun fra oculus? Jeg trenger vel ikke ekstra sensor om jeg uansett ikke skal ha room scale.

 

Funker med 2 sensorer også i room scale, og det funker ganske bra men med noen få glitcher i ny og ne. Med en tredje sensor blir det helt awesome :)

 

Jeg ville satt opp med room scale konfigurasjonen med 2 sensorer uansett. Sålenge en sensor ser deg funker headsettet og kontrollerne feilfritt når du står frontfacing mot den. Og når du i tillegg har en sensor bak også så vil du kunne snu deg og ha room scale i veldig stor grad :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Får man spillene inkludert om man kjøper feks på Lefdal? Eller gjelder det kun fra oculus? Jeg trenger vel ikke ekstra sensor om jeg uansett ikke skal ha room scale.

Pakken inneholder:

- Oculus Rift headset med avtakbare hodetelefoner og integrert mikrofon

- 2 stk Oculus Sensor med integrert stativ og 2,5 m lang ledning

- 2 stk Oculus Touch-kontroller

- Tilkoblingskabler og verktøy for installering/fjerning av hodetelefoner

- Spillkoder for Lucky's Tale, Robo Recall, Dead And Buried, Quill beta, Medium og Toy Box

 

Jepp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...