Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DM: Vi har spilt ganske bra, men vi har ikke vært kliniske nok på den siste tredelen.

Det er nok en sjanse til å spille bra fotball igjen. Forhåpentligvis scorer vi mål og vinner kampen. Det er det viktigste. (dypt)

 

Triste tider. Bare upassende bilder av hoffern kan få meg i bedre humør nå...

Lenke til kommentar

Vår elskede David Moyes ser ingen grunn til å foreta seg endringer hos United. Alt han har gjort hittil er riktig, men motgående dommeravgjørelser og uflaks har påført United alle tapene i år. Gutta spiller veldig bra, og alle statestikker er gode, men det eneste som betyr noe er målene og vi har ikke scoret nok i det siste.


Ting jeg reagerer på i de små avsnittene er mange. Les og døm selv. Husk forresten at dette er Media, og de vinkler ofte ting helt feil og feilsiterer/endrer på ord osv. for å få det hele til å høres verre ut. Jeg bet på. For nå kjenner jeg et hat bygge seg opp for David Moyes.



“You continue to do what you have been doing,” Moyes said. “If you have to change it, it suggests you were doing the wrong things in the first place, but we are not and the things we have been doing are right. In management, you are going to lose games. I don’t know any manager who hasn’t lost games and you have to go through it at some point of your career.


“Obviously, if you are not winning it can affect confidence and that is a big part of football. But prior to this [run], we won six [successive] games and we were not talking about confidence after that.


“The players have been very good, in the main. We just need things to go for us, we need to play better and take our chances. I think the performances have been fine. There have been things that have gone against us, decisions which haven’t helped, but I think we have played pretty well.


“All the stats are good, but the only one that matters is goals and we have not scored enough recently.”


http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/10565113/Besieged-Manchester-United-manager-David-Moyes-says-he-has-no-reason-to-change-his-methods.html


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...