Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo mer jeg tenker over situasjonen, jo mer tenker jeg at Moyes sin tid snart er ute. Det er flere faktorer taler imot at dette snur under han. Kanskje han motbeviser meg, men det ville ha vært tidenes snuoperasjon fra Moyes sin side.

 

Vi har et av verdens støste talenter i stallen vår. Hvis Moyes ikke klarer å få styr på klubben snart så kommer en annen klubb til å snappe opp Januzaj, guttungen som aldri slutter å imponere meg. Resten av laget er så tafat, å herregud!

 

Alle såg hvor avhengig United var av RVP ifjor, og hvor ekstremt tafatte United var uten han, er det ikke da åpenbart at vi trenger forsterkninger?

 

Forresten, i hvilken verden er Young-januzaj et bedre valg en Kagawa-januzaj? Av og til tenker jeg "er denne mannen helt blind?". Young er nettopp tilbake fra skade, mens Kagawa løste United offansive problemer mot forrige kamp i 10er rollen. Hvorfor stiller vi da med Young mot Chelsea? Hvis han hadde vært i kanonform, så hadde det vært greit, men nå har han vært skadet, ute av kamp trening, hva i helvete?

 

Det gjør meg så jævlig trist når jeg ser at United ødelegger et så stort talent som Kagawa er, samtidig som han kan vært løsningen på mye av problemene vår denne sesongen. Kanskje er han bare ikke den spillertypen Moyes vil ha, noe som er enda mer bekymringsfullt.

 

Merker nå at jeg har skrevet en post uten noe som helst poeng, jeg er bare forvirret og forstår ikke hva Moyes prøver på for tiden.

 

Edit: Jeg har forresten et spørsmål til de av dere her inne som fulgte med på United i motgangs perioden på starten av 2000 tallet (2002-5 ca?). Dette er vel den perioden som ble sett på som SAF sin store motgangsperiode etter mye suksess. Jeg fulgte ikke med på United på den tiden, da jeg verken hadde kanalene eller noe særlig interesse. Hvordan var United på den tiden, såg det like håpløst ut som de gjør nå, eller kan situasjonen sammenlignes?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

 

Edit: Jeg har forresten et spørsmål til de av dere her inne som fulgte med på United i motgangs perioden på starten av 2000 tallet (2002-5 ca?). Dette er vel den perioden som ble sett på som SAF sin store motgangsperiode etter mye suksess. Jeg fulgte ikke med på United på den tiden, da jeg verken hadde kanalene eller noe særlig interesse. Hvordan var United på den tiden, såg det like håpløst ut som de gjør nå, eller kan situasjonen sammenlignes?

 

 

Du mener 04-06. Vel, mye kan faktisk sammenlignes

 

- Midtbanen vår så vel til tider slik ut; Oshea-Fletcher, og dette var før Fletcher slo igjennom

- På topp hadde vi en nederlender som bøtta inn mål

- På kanten hadde vi kanskje verdens største talent

osv osv

 

Den store forskjellen er jo at vi hadde Ferguson som manager. Nå har vi David Moyes.

Lenke til kommentar

 

 

Edit: Jeg har forresten et spørsmål til de av dere her inne som fulgte med på United i motgangs perioden på starten av 2000 tallet (2002-5 ca?). Dette er vel den perioden som ble sett på som SAF sin store motgangsperiode etter mye suksess. Jeg fulgte ikke med på United på den tiden, da jeg verken hadde kanalene eller noe særlig interesse. Hvordan var United på den tiden, såg det like håpløst ut som de gjør nå, eller kan situasjonen sammenlignes?

 

 

Du mener 04-06. Vel, mye kan faktisk sammenlignes

 

- Midtbanen vår så vel til tider slik ut; Oshea-Fletcher, og dette var før Fletcher slo igjennom

- På topp hadde vi en nederlender som bøtta inn mål

- På kanten hadde vi kanskje verdens største talent

osv osv

 

Den store forskjellen er jo at vi hadde Ferguson som manager. Nå har vi David Moyes.

 

Laget vi har nå er i mine øyne milevis forran laget vi hadde 04 0g 05.

Lenke til kommentar

 

 

 

Edit: Jeg har forresten et spørsmål til de av dere her inne som fulgte med på United i motgangs perioden på starten av 2000 tallet (2002-5 ca?). Dette er vel den perioden som ble sett på som SAF sin store motgangsperiode etter mye suksess. Jeg fulgte ikke med på United på den tiden, da jeg verken hadde kanalene eller noe særlig interesse. Hvordan var United på den tiden, såg det like håpløst ut som de gjør nå, eller kan situasjonen sammenlignes?

 

 

Du mener 04-06. Vel, mye kan faktisk sammenlignes

 

- Midtbanen vår så vel til tider slik ut; Oshea-Fletcher, og dette var før Fletcher slo igjennom

- På topp hadde vi en nederlender som bøtta inn mål

- På kanten hadde vi kanskje verdens største talent

osv osv

 

Den store forskjellen er jo at vi hadde Ferguson som manager. Nå har vi David Moyes.

 

Laget vi har nå er i mine øyne milevis forran laget vi hadde 04 0g 05.

 

 

Really?

 

 

04/05 - 13/14 All Stars

 

de Gea
Rafael - Ferdinand - Vidic - Heinze
Januzaj - Scholes - Keane - Giggs
Rooney
van Nistelrooy
Lenke til kommentar

Pique anno 2005 vs dagens Vidic, ->Pique. Neville var vel på høyden i 2004/05, og jeg ville før hatt ham enn Rafael, selv om jeg verdsetter Rafael høyt..

 

Keano anno 2005 vs dagens Carrick/Jones/Fletcher, da ville jeg faktisk valgt dagens spillere. Keano var på vei ned i 2005, og han trodde på denne tiden han var større en klubben og Fergie.

Skal du ha Januzaj på en slik liste, må man ha Ronaldo på den listen. Og Rooney ble kjøpt inn til 04/05 sesongen.

 

Vi hadde et spennende lag den gang, og det er strengt tatt dagens manager som ikke har vært aktiv på overgangsvinduet. Jeg er rimelig sikker på at Zaha egentlig er en spennende spiller, men Moyes har sand i øynene og en vakker datter. Stygg kombinasjon.

Lenke til kommentar

I 04/05 hadde Pique én FAC-kamp, ett innhopp i Ligacupen og ett innhopp i CL. Tror du surrer litt med årstall her, noe jeg også har gjort ved nærmere ettertanke. Jeg sammenlignet av en eller annen grunn Ronaldo som 18 åring med dagens Januzaj, Ronaldo var 1-2 år eldre og skal selvfølgelig byttes ut med Januzaj.

 

At Rooney ble kjøpt inn til 04/05-sesongen har ingenting å si da han selvfølgelig er bedre nå enn da.

 

Når det gjelder Neville var han vel på en liten "formdupp", mens han slo tilbake i 06/07 sesongen? Jævela vanskelig å huske egentlig. Går så surr i sesongene, spesielt alle sesonger fom 09-10 og utover er bare spaghetti for min del. Må sette meg ned å studere hver eneste sesong-dvd fra 99 til i dag når jeg får tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...