Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt gøy når folk blir sinte syns jeg, hihi. Jeg har blitt institusjonalisert i Moyes-verden, så jeg klarer ikke å bli sint lenger. Er bare blitt vandt til alle tapene, og kjip fotball.

 

Hvis Sunny lykkes bra over 6/12/18mnd i Cardiff, så håper jeg faktisk at Moyes mislykkes (mange vil vel mene han har mislykkes alt dog). Jeg vil ha vårt lille babyfjes tilbake i klubben.

 

Jeg fikk forøvrig ikke sett kampen i dag. Leser at Giggs og Januzaj var gode. Stemmer det folks? Giggs uttaler også at United var uheldige. Stemmer det? Moyesy skylder på dommerne, intet nytt under solen. Var de dårlige i dag?

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Sliter virkelig med å heie på klubben om dagen. Med seier så vil jo Moyes sitte i jobben lenger, med flere tap så vil forhåpentligvis styret ikke se noen annen mulighet enn å kaste fyren på dør.

 

La Queiroz ta laget resten av sesongen! Så får styret bruke sommeren på å finne en langtidsløsning, evt la Queiroz få sitte og få inn Meulensteen og gutta igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er litt gøy når folk blir sinte syns jeg, hihi. Jeg har blitt institusjonalisert i Moyes-verden, så jeg klarer ikke å bli sint lenger. Er bare blitt vandt til alle tapene, og kjip fotball.

 

Hvis Sunny lykkes bra over 6/12/18mnd i Cardiff, så håper jeg faktisk at Moyes mislykkes (mange vil vel mene han har mislykkes alt dog). Jeg vil ha vårt lille babyfjes tilbake i klubben.

 

Jeg fikk forøvrig ikke sett kampen i dag. Leser at Giggs og Januzaj var gode. Stemmer det folks? Giggs uttaler også at United var uheldige. Stemmer det? Moyesy skylder på dommerne, intet nytt under solen. Var de dårlige i dag?

 

Såg du Swansea kampen? Da såg du også Sunderland kampen.

 

Jeg begynner virkelig å miste troen på David Moyes.

 

Ikke på grunn av resultatene, resultatene kan bedres i fremtiden. Heller ikke på grunn av spillestilen, muligheten for at Moyes er i stand til å få noe til er der fortsatt..

 

Grunnen er at Moyes faktisk mener at United på et tidspunkt denne sesongen har spilt bra fotball. Dette skremmer meg mer enn noe annet. Moyes har vært fornøyd med laget når de har vunnet på ren flaks.

 

Det har ikke vært et tidspunkt der United har vært gode nok denne sesongen. De har ikke ingen kamp plan når de angriper. De kampene United har vunnet, har vært pga marginer, eller kynisk kjedelig spill, og dette har faktisk Moyes vært fornøyd med.

 

For å ikke nevne hvor håpløs han er med pressen, og hvor åpenbart det er at han ikke fortstår hva fansen forventer. Når han klager på dommerne etter kampene slik som igår så blir jeg bare lei meg, og jeg føler han brenner broer med fansen når han mener at dommerne har noe som helst med nederlaget igår å gjøre. Selv om resultatene kommer til å snu, så har jeg etter de siste kampene insett at det uansett ikke vil skje på en underholdene måte med fin angrepsfotball. Det vil skje på en kynisk, grå måte.

 

Og for å ikke snakke om karismaen til Moyes, som er lik 0. Det kan godt hende jeg er på dypt vann nå, men kanskje den åpenbare mangelen på å takle pressen med et smil smitter over på humøret til spillergruppen. Han er nødt til å bruke pressen til sin fordel, ellers kommer han aldri til å holde ut lenge, selv hvis resultatene stemmer kommer han til å bli slukt av pressen over tid hvis han fortsetter slik.

 

Jeg er fullt klar over at jeg har støttet han blindt hele tiden, men akkuratt nå finner jeg ikke en liten grunn til å klare å tenke positivt angående manageren vår. Jeg ser ingen tendenser til at han prøver å få til noe underholdene eller positivt i klubben vår.

 

Fikk dere forresten med dere hvor lite engasjert han virket igår på sidelinjen? Han virket tom for energi, oppgitt, nesten som at han tenkte "dette takler jeg ikke".

 

Jeg sier ikke "Moyesout", men jeg er nødt til å være ærlig og si at jeg har vanskeligheter for å holde troen på han nå. Det virker rett og slett kjørt. Moyes skal prestere godt får å klare å få meg til å virkelig tro på at dette kommer til å gå bra under han nå. Da mener jeg virkelig å ha trua på det, å føle at dette går bra, isteden for å si "støtt manageren" og utestenge all kritikk.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint med en unnskylding utover våren fra de som har anklaget de av oss som har vært kritiske til Moyes for å være dårlige supportere, medgangssupportere etc. Virker som om flere og flere innser det vi har sagt omtrent siden Moyes ble ansatt; David Moyes er ikke rett mann for Manchester United.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Og for å ikke snakke om karismaen til Moyes, som er lik 0. Det kan godt hende jeg er på dypt vann nå, men kanskje den åpenbare mangelen på å takle pressen med et smil smitter over på humøret til spillergruppen. Han er nødt til å bruke pressen til sin fordel, ellers kommer han aldri til å holde ut lenge, selv hvis resultatene stemmer kommer han til å bli slukt av pressen over tid hvis han fortsetter slik.

 

Minner meg om Swansea kampen når Hernandez uttliknet, alle jubler på benken utenom Moyes som ser ut som tidens surpromp.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint med en unnskylding utover våren fra de som har anklaget de av oss som har vært kritiske til Moyes for å være dårlige supportere, medgangssupportere etc. Virker som om flere og flere innser det vi har sagt omtrent siden Moyes ble ansatt; David Moyes er ikke rett mann for Manchester United.

 

Unnskyldning? Nisj. For det første så er det ikke sikkert at du har rett, kapittelet er ikke slutt enda. For det andre så kommer jeg aldri til å unnskylde for noen her inne som nekter å ha litt tro på at SAF faktisk visste hva han holdt på med når han ansatt Moyes.

 

Jeg skal gledelig innrømme at det for tiden kan virke som at pessimistene har hatt rett, men jeg nekter å klandres for å faktisk ha trua på klubben, den forrige managern, og den nåværende manageren. Jeg vil heller være en av de som støttet Moyes selv om han ikke klarte å innfri, isteden for å være en av de uttallige pessimistene som ikke klarte å tenke positivt og støtte SAF sin løsning i ett sekund.

 

Edit

 

http://www.united.no/nyhetsarkiv/situasjonen-er-ikke-sa-haplos/

 

Dette leserbrevet sier veldig mye bra om situasjonen rent sportslig, og mye er bra. Anbefaler å bruke 5 min på å lese.

 

Det er riktig at situasjonen resultatmessig ikke er så håpløs, men det faktum at Moyes virker oppgitt i pressen og på sidelinjen skremmer meg mye mer enn resultatene.

Endret av Kjartan1234
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen ting å tenke på er jo businessen. Hvor mange millioner taper United på at de er middelhavsfarere? Ganske mange. Draktsalg, annen merchandise, sponsorpenger osv. Å sparke Moyes, med de millionene det vil koste å betale fallskjermen hans, kan fort lønne seg - rent businessmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...