Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer. Og akkurat nå bringer manageren laget vårt motgang.

Moyes er grå som gråstein, og United er blitt ufattelig forutsigbart og kjedelig.

Bumper min egen post. Ingenting jeg så i dag endret min oppfatning av Moyes og United under Moyes. Vi scorer en på dødball, og Januzaj har en korrekt annulert etter et flakseinnlegg fra Evra. Ellers var ALT vi gjorde enkelt for Sunderland å rydde unna. Vi er forutsigbare og kjedelige.

 

Hvor ligger Sunderland på tabellen? AKKURAT der de bør ligge slik de spilte i dag. Helt sist.

Det verste er at vi var dårligere enn dem stort sett hele kampen. Så får det heller være at linjedommeren føler de må få en gratis straffe.

Lenke til kommentar

Er det bare Moyes sine disponeringer eller mangler det også noen kvalitetsspillere inn på laget?

 

Tror noe som dette hadde gjort underverker:

 

Januzaj - Carrick - Fellaini/Fletcher - Ving (Valencia/Young/Nani)

Rooney/Kagawa

Van Persie / Welbeck

 

Med det oppsettet og rotering med nevnte spillere så tror jeg United hadde vist seg fra en bedre side.

 

Tror fortsatt United er favoritter til 4.pl, men hvis Liverpool tar en liten rekke med 3p nå og United snubler de neste ukene kan det bli tosifret med poeng før mars.

Lenke til kommentar

Carrick + Fellaini = overrun. Hver gang. De er ikke mobil nok. Når man i tillegg ikke skal spille gjennom midten, men på død og liv skal slå innlegg, blir litt forutsigbart.


Folk som tror at det bare er å velge 11 spillere er faen meg verre enn Moyes. Kunne stilt med 15 mann på banen og Xavi, Iniesta, Gündogan, Pirlo og Busquets på midten og fortsatt tapt når taktikken utelukkende innebærer å måke ballen på kanten og slå et Bebe-innlegg.

 

Herregud. Vi må hente han tilbake! Han hadde jo løftet laget noe sinsykt! Spillestilen passer ham perfekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...