Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På telefonen blant annet har du hva klokken er i GTA.

 

Ja, klokken vet jeg om...tenkte på døgnet/dato/dag liksom. :)

 

 

Jeg synes dette ga meg litt spenning. Jeg skaffe meg en motorsykkel og føyk rundt med $7000 bounty. Flust av folk som ville kverke meg, men ingen som klarte det selv om jeg var en skikkelig dollartease på dem ha ha.

 

 

Jo, sånn sett er det jo det..hehe. Og særlig om man spiller ufint med vilje. Men når man prøver å gjøre det bra og vinne et race på fair vis, blir det litt for dumt at man skal få en dusør på seg fordi noen ikke tåler å tape. Var ikke min skyld at jeg vant løpet. :p

 

 

Rettelse.. 48 min!

 

Oki, har logget på 2 ganger...og har fått beskjeden begge gangene. Men det har kanskje vært innom 48 minutter da. Får prøve videre etterpå. :)

 

 

 

Edit: Men hvis noen knerter meg, hvor går pengene fra? Cash eller ATM? Og hvis ingen knerter meg, hvor kommer pengene jeg vinner ifra?

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Bounty går ikke utover deg annet enn de pengene du mister hver gang du dør, uansett grunn.

 

En person kan sette bounty på en annen, ved å betale et minimumsbeløp på (tror jeg det er) 2000. Lester tar 1000 selv. Personen som dreper deg får da pengene fra den spilleren som la ut bounty.

 

Er bare en metode for å gjøre ting surt for en annen :p. Satt ut bounty på et par folk som køddet med meg jeg.

Lenke til kommentar

Kjørte nettopp et løp; jeg lå sist, det kom en ganske brå sving, alle kræsja, unntatt jeg, de satt fast i en klynge og jeg bare kjørte sakte forbi alle. Samtlige rage-quitta, og jeg ble den eneste igjen. Letteste løpet jeg har vinni. :D

 

Et par spørsmål:

1. Er det en lettere måte å sette inn penger? Er veldig kronglete å gå inn på nettleseren for hver gang.

2. Hvordan skrur jeg av VOIP?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye man mister når man blir drept egentlig ? Sverger jeg ikke får mer enn 100 dollar på de jeg dreper.

 

Man mister 100 dollar så lenge man har under 5000 dollar med seg, har man over 5000 dollar og dør, så mister man 100 pluss det man har over 5000. Altså går man rundt med 6000 mister man 1100. Er ikke 100% sikker, men mener jeg leste dette en plass.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Pengene er vel fra en spiller som setter Bounty på deg? Sånn kommer fra hans bankkonto? Hvis jeg forstår situasjonen rett =p

 

Har fått bounty på meg flere ganger fra "Unknown" ikke lenge etter jeg har stjålet biler. Ser ut til at NPCene også kan sette bounty på deg.

 

Verste var når jeg nettopp hadde starta og skulle bare ta en rolig session, tok en bil og før jeg fikk kommet meg til LSC hadde jeg fått bounty.

Lenke til kommentar

Bounty går ikke utover deg annet enn de pengene du mister hver gang du dør, uansett grunn.

 

En person kan sette bounty på en annen, ved å betale et minimumsbeløp på (tror jeg det er) 2000. Lester tar 1000 selv. Personen som dreper deg får da pengene fra den spilleren som la ut bounty.

 

Er bare en metode for å gjøre ting surt for en annen :p. Satt ut bounty på et par folk som køddet med meg jeg.

 

Okidoki. Takk for svarene alle som svarte. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Funker det å spille med crew i det hele tatt nå?

Har spillt en del på "closed crew session", men er alltid alene der, når jeg velger "play with crew members" eller noe sånt finer den aldri noen.

 

Ingen som er online, noen gang i crewet, eller noe galt med serverene eller noe?

Lenke til kommentar

Vanskelig å finne DM games for tiden :( ...

 

Closed Crew Session er bare selve sessionen, om de andre ikke velger joine "crew session" er man jo like langt.

 

Hvis du hoster et Race, feks, og velger "invite Crew members", sendes det ut invitasjoner og folk kommer på en liste hvor det står "invited" "declined" "joining" "busy" osv? Eller skjer det ikke noe som helst?

 

Lager alltid closed crew sessions selv når jeg spiller, for jeg trenger ikke randoms i free roam i det hele tatt. Spiller heller alene i free roam enn med randoms.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...