Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller aldri med randoms. Det er bare pøbler! Denne "passive mode" er en spøk.

Sitter man i bil kan man bli skutt. Og går man ut av bilen kan man bli overkjørt. Uansett - du dør.

 

Det eneste passive mode bidrar til er at du ikke kan dra frem våpen i selvforsvar, og andre kan ikke drepe deg med våpen når du går til fots.

 

 

 

Emils, spill solo, med venner eller crew. Dette gjør man ved å loade spillet i singleplayer, og fra START-menyen velge Online - der kan du velge om du vil spille i en privat session kun med crew/venner/solo.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Ah, okei, det er greit nok. Uansett så mister spillet litt sjarm når folk bare skal drepe for å drepe. Jeg mener at man burde ha et motiv i alle fall. At jeg er på vei til et oppdrag eller skal hente bilen min er helt latterlig at det er et motiv.

 

Jeg har nå tapt 4k på at en stygg 12-åring bare dreper meg fordi han tror det er morsomt.

 

Det er ei så veldig morsomt å sitte å game alene.

Lenke til kommentar

At det er latterlig at det er fritt frem og bare drepe for å drepe.

Ja, det er latterlig. Og derfor har Rockstar gjort det mulig for oss å spille kun med de vi vil. Når det er et alternativ som det å spille kun med crew, er jeg fornøyd. Man spiller ikke nødvendigvis alene av den grunn - det er jo plass til bare 16 stk. pr. session uansett. Hiv deg med i en crew session eller inviter andre til din. Done!

Lenke til kommentar

Ah, okei, det er greit nok. Uansett så mister spillet litt sjarm når folk bare skal drepe for å drepe. Jeg mener at man burde ha et motiv i alle fall. At jeg er på vei til et oppdrag eller skal hente bilen min er helt latterlig at det er et motiv.

 

Jeg har nå tapt 4k på at en stygg 12-åring bare dreper meg fordi han tror det er morsomt.

 

Det er ei så veldig morsomt å sitte å game alene.

 

Et tips er at du ikke trenger ATM for og sette inn penger, du kan bruke mobilen og gå innpå nettbanken og føre pengene over der.

Lenke til kommentar

Så nettopp min første fyr med Bounty. Kjørte til der han var. Han satt i en bil. Vi stod mot hverandre ubevegelige. Som i en spaghetti western. Skal vi starte drepe hverandre? Skal vi la hverandre leve i en slags kriminell respekt? Live and let live?

 

Vi stod sånn i hva jeg oppfattet som en evighet.

 

Spenningen var til å ta på.

 

Så kastet jeg en sticky bomb på'n.

Endret av Slai
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper de får inn et system som gjør at ikke 12-åringer bare går rundt og dreper. Det kjipeste er at man mister 1,5k eller noe på å dø. Jævlig artig om du blir drept i ørkenen og de aldri kommer deg til tilbake før du har tapt 10k.

 

Taper bare 5-600 når jeg blir drept, jeg.

 

 

Var solo free roam i mitt tilfelle. :)

 

Okidoki. Takk for svaret. :)

Er det mulig å bytte den standard bilen man har på free mode? Altså den fant i starten som man kjøper forsikring og det der tullet. Vil gjerne ha en ny :)

 

Har du en garasje, kan man hvertfall "overta" en annen bil man finner på gata. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig å bytte den standard bilen man har på free mode? Altså den fant i starten som man kjøper forsikring og det der tullet. Vil gjerne ha en ny :)

Ja. Bare stjel en bil, kjør innom LSC og kjøp tracker på den. Da blir den din, og den forrige blir ubrukelig.

 

Dersom du har lyst til å beholde den nåværende bilen bilen og ha fler, må du ha en garasje eller leilighet med garasje. Da blir bilen du kjører til garasjen automatisk utstyrt med tracker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig å bytte den standard bilen man har på free mode? Altså den fant i starten som man kjøper forsikring og det der tullet. Vil gjerne ha en ny :)

finn en ny bil som ikke er for high end, og sett tracker på den. da er den din og den gamle forsvinner.

 

om du har en garasje så kan du bare kjøre en ny bil inn og velge hvilken av bilene dine du vil bytte ut.

Lenke til kommentar

Hvordan er spawning lagt opp på dette spillet? Deathmatch kamper, tenker da på team med respawns. Det er sæ dårlig spawnpoints på noen baner at man kan begynne å lure. Er umulig å gå rundt på mapet og få en decent kd alkurat nå. Man blir skutt i ryggen så fort noen spawner. Forferdelig rett og slett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...