Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mister de ikke fordi han velger å grieve deg, men fordi du velger spille med random folk i free roam.

 

Måten du velger feks å spille crew only er å gå i SP, startmenyen, online, start new online session eller tilsvarende (nederste valget på listen), og deretter velge et modus du liker (feks crew only).

Da vil du kunne spille trygt i free roam og fremdeles spille med random folk i missions og DM osv.

Lenke til kommentar

min fyr har ikke kommet opp enda? hva skal jeg gjøre skal jeg lage ny eller?

 

har fått pengene jeg har i banken

Rockstar: Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible.

 

Dessverre må du lage ny tror jeg

Lenke til kommentar

Rockstar: Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible.

 

Dessverre må du lage ny tror jeg

ok men har ikke trykka Retry knappen enda

Lenke til kommentar

Uten å dømme noen så tror jeg mange forårsaker problemer for seg selv ved å:

- være utålmodig og spamme masse knapper i frustrasjon

- lage en ny figur eller holde på med en figur de har lagd i "Cloud-offlinemodus" for så å tro at de saver etter en lang sesjon uten å være klar over at dette ikke går

- lukke Online på feil måte

- bugge spillet ved å glitche LS Customs

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Tenk å klage på å bli skutt i gta online.. Seriøst, hvordan spill tror dere at dere spiller?

Jeg, som er en av de som "klager på å bli skutt i GTA Online", skjønner ikke helt hvorfor det er så ille å ikke ville ønske å bli skutt på helt uprovosert i tide og utide!? Slik jeg ser det, gir det ingen mening at folk/personer skal bare komme opp til en annen og begynne å plaffe han ned, uten noe slags motiv! Hvor hører egentlig slik oppførsel hjemme? Det ødelegger i hvert fall min spillopplevelse, og er ikke slik jeg ønsker å spille GTAO. Tross Trevors "Rampage"-er, så kan folk velge å spille GTA på mange forskjellige måter, inkludert min egen måte, som kun bruker vold når det er for å redde eget skinn. Hverken Trevor, Franklin eller Michael gjorde aldri sivilbefolkningen noe under min fullførelse av spillet, og valgte alltid "subtle" fremgangsmåte.. Slik spiller jeg GTA, og finner det helt ærlig noe korttenkt å klage på at jeg vil spille på min måte, som etter all lov kan fravike fra din spillestil. Jeg kan gjerne bli medlem i gjenger og ha rivaliserende gjenger som vi skyter på og blir skutt på av (om det er mulig?), og jeg kan gjerne bli skutt i en situasjon jeg har satt meg selv inn i, det har jeg ikke noe problemer med. Men å ønske at spillere ikke kan ødelegge slik jeg ønsker å glede meg over Online-delen, må da vel være greit(?), siden det tydeligvis er så mange som bare raser rundt og skyter alt og alle, uten mål og mening.. De som vil gjøre det, greit nok!, men at det da finnes en måte å unngå at deler av Online-spillingen blir ødelagt for meg, kan da ikke være så latterlig å tenke seg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De sier det i spillets SP; å stole på kriminelle er aldri en god idé.

 

Mao feilen ligger ikke nødvendigvis i din naivitet ene og alene, men og det at du velger å spille med random i free roam.

 

Det er ditt valg. Ta bedre valg, så slipper du det.

 

Som sagt flere ganger i denne tråden finnes det du mener "ikke er så umulig å tenke seg"; en måte å unngå å bli plaffet ned at random. Det at du er ignorant angående det er ikke kun spillets skyld, selv om informasjonen kunne blitt presentert bedre.

 

Edit; forresten er det rart å si de skyter folk uten mål og mening når du ikke vet meningen eller målene deres i det hele tatt. Kan tenke meg mange mål og meninger som leder til slik spilling.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Spillet tilbyr så mange måter du slipper sånt på. Enten spille alene, med venner eller crew i helt egne sessions. Du kan i tillegg sette deg som passiv så dem ikke kan skade deg.

 

Dem som er skikkelig ille bruker jeg å sette bounty på, så blir dem et mål for hele servern plutselig. Syns også det er morro å luske i bakgrunnen å gå etter de som jakter på andre. Hunters become the hunted ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.geekgamerz.com/gta-online-players-reset-tomorrow-according-tweet/

 

"Amongst the many complaints that players rank, cash and progress on GTA Online have disappeared an image has surfaced on Twitter of an apparent conversation between Rockstar and a GTA Online player. The image shows what seems to be an email from Rockstar informing the player that all character levels will be reset on 08/10/2013 at 12pm, but all cash that has been accumulated will still be available.

"

Stakkars dere som har levlet til over 25 og mister mye tid :)

Dette er så tragisk. Godt jeg har ikke levlet mye!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...