Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når noen setter en pris på hodet ditt (f.eks 3000 $), fordi de er dårlige tapere i et bilrace, hvor lang tid tar det før det er borte?

Kan man eventuellt gjøre noe for å bli kvitt det? Forøvrig en teit funksjon når det blir misbrukt.

Når det har gått en stund vil prisen på hodet ditt forsvinne å du får summen med pengene selv. Vet ikke helt hvor lang tid det tar men en lita stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det har gått en stund vil prisen på hodet ditt forsvinne å du får summen med pengene selv. Vet ikke helt hvor lang tid det tar men en lita stund.

 

Jeg har ikke mista pengene eller noe, men hver gang jeg går online får jeg den advarselen om 3000$ på hodet mitt. :p

 

Skulle man bli drept, er vel pengene på ATM trygge? Det er vel bare pengene man har cash man mister...og jeg går jo aldri med cash. Så fort jeg gjør noen penger, setter jeg dem inn.

Lenke til kommentar

jeg tror det tar 1 spill døgn før bountyen er borte

 

Oki, da får man skyndte seg til Level 21. Så noe i menyen som jeg tror betyr at man kan fjerne bountyen ved level 21.

Men som sagt...en tåpelig ting av Rockstar som kan misbrukes av idioter. :p

 

Forresten..hvor ser man spilldøgnene i spillet?

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

 

Til dere som har fått karakteren deres sletta har R* oppdatert Loss of character tråden med følgende:

 

Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.

Hei jeg ser fortsatt ikke karakterene mine

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde sånn dritt når jeg fløy jet jager. Om de ikke klarer å drepe deg får du pengene selv. Så stjel et copter fra det stedet ved båthavna og fly opp i luften eller noe.

 

Oki, da får man skyndte seg til Level 21. Så noe i menyen som jeg tror betyr at man kan fjerne bountyen ved level 21.

Men som sagt...en tåpelig ting av Rockstar som kan misbrukes av idioter. :p

 

Forresten..hvor ser man spilldøgnene i spillet?

 

Jeg synes dette ga meg litt spenning. Jeg skaffe meg en motorsykkel og føyk rundt med $7000 bounty. Flust av folk som ville kverke meg, men ingen som klarte det selv om jeg var en skikkelig dollartease på dem ha ha.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...