Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

 

 

Etter min erfaring er det ikke politiet som er problemet; den verste trusselen er spillerne som alltid sitter utenfor butikkdøren og venter på deg med hagle.

Ikke i min erfaring, for jeg spiller ikke med randoms. Da spiller jeg heller alene i freeroam og med randoms under missions og andre slike ting (dm/race/survival/osv).

 

Nøyaktig derfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg snakker om at han får opp en "Retry" knapp, får dere denne? (Når serverne er nede, osv.)

 

Jeg var desverre litt rask i klypa her om dagen, og trykket "use disc content" istedenfor retry, så jeg har ikke sett det valget siden.

 

Ja, så den istad når jeg fikk at cloud-server var nede... prøvde 2 ganger så kom jeg inn :-)

Lenke til kommentar

Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here.

 

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online

Endret av olsken
Lenke til kommentar

 

 

Rockstar: Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible.

 

 

Ups. Gjør dette hele tiden. Kanskje jeg skal slutte å gjøre det, tilfelle jeg mister fyren min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurte på.. Hvordan kan man bestemme hvem man vil spille med? Om man vil spille på samme server som en gjeng fra her inne, osv..?

 

Og en annen ting.. Jeg spiller, så plutselig begynner folk å skyte på meg.. og, jeg skjønner jo selvfølgelig grunnen (those f..king little kids), men hvordan unngå dette? Gå i "passive mode"? Men, hva da med missions og andre ting? Kan man spille de som normalt? Går alt annet som normalt i passive mode, bare at små drittunger ikke bare kommer og plaffer ned en?

Lenke til kommentar

Hater det at folk skyter deg ned helt uprovosert. Vi var en gjeng i leiligheten til en kompis igår, da vi gikk ut stod det en fyr der og campet for å plaffe oss ned.

 

Hvordan får du invitert kompiser til leiligheten/garasjen din? Fikk beskjed om at en fyr ringte på døren min, og at jeg måtte gå til døra for å slippe han inn. Men i garasjen min har jeg ingen dør, bare porter, og når jeg gikk mot de kom jeg på utsiden av garasjen min..

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...