Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha prøvd litt er det litt blanda følelser. Moro å gjøre jobber, kanskje dem er litt like til tider. Alt som har med deathmarch blir fort kjedelig. Gikk gjennom en runde i dag med 29-2, utrolig enkelt å drepe folk med single headshot når man har autoaim. Men absolutt stort potensial!

Lenke til kommentar

Raul; spill free aim.

Jeg har bare hatt dtitbra opplevelse, startet første oppdragene men en dame, og vi gjorde masse oppdrag ilag før vi gikk våre veier, også møtte jeg masse britiske folk. klarte alltid drepe de først fordi de var hostile.

 

Men beste opplevelsen var når jeg møtte en fyr med mic, vi siktet begge på hverandre med pistol, men visste ikke om vi skulle skyte, skikkelig tense moment, tilslutt ropte han dont shoot.

Så la jeg ned våpenet og jeg fikk sitte på den syke bilen som han eide.

 

Lenke til kommentar

Til dere som har fått karakteren deres sletta har R* oppdatert Loss of character tråden med følgende:

 

Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.

Lenke til kommentar

Protrik: skjedde meg og, midt i fallskjerming =( .

 

Aleksandrius: skulle gjerne hjulpet deg med de helikoptrene men... Datt ut.

 

Til han jeg stjal bensintankbil med i sted; sorry about that, jeg er ikke spes godt kjent i los Santos =p

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Dette har jeg også lurt på. Synes freeaim er tragisk, men det blir for dumt å gi motstander en så stor fordel.

Free aim er greit nok så lenge de du spiller mot bruker det også. Håpløst å møte noen med auto aim mens man spiller free aim.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Møtte på en i går som faktisk ofret seg selv bare for å drepe meg. Eg kommer inn i em butikk der en står å raner. Eg står ved siden av lenge mens han retter pistol med han i kassen. Med en gang han får pengene sine skyter han meg å stykker, og rett ette blir han drept av fyren som står bak kassen. Eg tenkte hvorfor i all verden drepte du meg, sto lenge ved siden av han. Kunne lett drept han men dreper ingen spillere utenom jobb

Endret av Raul07
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...