Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Så nettopp min første fyr med Bounty. Kjørte til der han var. Han satt i en bil. Vi stod mot hverandre ubevegelige. Som i en spaghetti western. Skal vi starte drepe hverandre? Skal vi la hverandre leve i en slags kriminell respekt? Live and let live?

 

Vi stod sånn i hva jeg oppfattet som en evighet.

 

Spenningen var til å ta på.

 

Så kastet jeg en sticky bomb på'n.

Prøvd å få ach tidligere i dag for å overøeve 24 timer ingame. Men det er lettere sagt enn gjort. Eg gjemte meg langt ute på landet. Wtterhvert kom det en fyr. Eg opøfattet tidlig at han var på vei mot meg. Dreper han, han spawner 10 meter bak meg 2 sek etter eg har drept han, eg dør. Elendig spawnpoint

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å få ach tidligere i dag for å overøeve 24 timer ingame. Men det er lettere sagt enn gjort. Eg gjemte meg langt ute på landet. Wtterhvert kom det en fyr. Eg opøfattet tidlig at han var på vei mot meg. Dreper han, han spawner 10 meter bak meg 2 sek etter eg har drept han, eg dør. Elendig spawnpoint

mulig å få achie i private session? eller må det være public?

Lenke til kommentar

Prøvd å få ach tidligere i dag for å overøeve 24 timer ingame. Men det er lettere sagt enn gjort. Eg gjemte meg langt ute på landet. Wtterhvert kom det en fyr. Eg opøfattet tidlig at han var på vei mot meg. Dreper han, han spawner 10 meter bak meg 2 sek etter eg har drept han, eg dør. Elendig spawnpoint

 

Ja merket det her selv, de du dreper spawner rett ved igjen. Er så ille at dem rekker å ta hevn på deg nesten.

Lenke til kommentar

Spilt online noen timer nå, men er utrolig skuffet/frustrert så langt. Startet med at det første som skjer når jeg er ferdig med tutorialen, er at jeg blir skutt av en fyr som sniper alle som drar for å handle klær i den butikken man blir "beordret" til å dra til. Det neste er at jeg blir stengt inne i en butikk når jeg har ranet den, og må bare stå å vente til jeg blir skutt og respawner.

 

Så prøvde jeg å spille med venner, men først var det klin umulig å komme på samme world/session/server whatever. Når vi endelig kom inn samme plass, så fikk vi kjørt et mission, før vi plutselig havnet på forskjellige servere igjen.

 

ARGH.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Ja hvis du har over 5000 mister du en del av det du har på deg, om ikke alt.

 

Bruk mobilen til å sette over i banken. Gå på nettleseren, finance/money taken, maze bank, logg inn, deposit, beløp, confirm.

 

Tar veldig kort tid om du bruker dpad til å styre musepekeren (flyter fra link til link), og jeg gjør det hver gang jeg får cash.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja hvis du har over 5000 mister du en del av det du har på deg, om ikke alt.

 

Bruk mobilen til å sette over i banken. Gå på nettleseren, finance/money taken, maze bank, logg inn, deposit, beløp, confirm.

 

Tar veldig kort tid om du bruker dpad til å styre musepekeren (flyter fra link til link), og jeg gjør det hver gang jeg får cash.

Stemmer dette egentlig? Jeg har aldri mistet noe mer enn 100$ og aldri fått noe mer enn 100$ av de jeg har drept. Virker bugget det der.

Lenke til kommentar

Stemmer dette egentlig? Jeg har aldri mistet noe mer enn 100$ og aldri fått noe mer enn 100$ av de jeg har drept. Virker bugget det der.

Selv når du har hatt over 5k i cash og blitt drept av en annen spiller?

 

Snappleapple: det er da allerede er det ikke?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Gå i SP. Gå på menyen. Velg Online. Velg Play Online. Velg Invite Only Session eller Closed Crew Session.

 

Sånn. Ingen skumlinger.

 

Så når dere spiller missions, kan dere invitere Crew Members, og voilá: win.

Se der ja! Det funket mye bedre! :)

 

 

EDIT: Det gjorde det jo ikke... Nå skulle vi spille Tennis, men ble pairet opp med en annen random... Herregud, jeg kjenner jeg hater GTA Online allerede.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Se der ja! Det funket mye bedre! :)

 

 

EDIT: Det gjorde det jo ikke... Nå skulle vi spille Tennis, men ble pairet opp med en annen random... Herregud, jeg kjenner jeg hater GTA Online allerede.

Sikker på du ikke hadde det nederste valget som Open? Må lukke det. Det er et teit system, bør stå som closed som default.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...