Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten...én ting til. Innimellom får man oppdrag å hente biler...og man får da hvilke merker som er ønsket. Får man mer for dem, om man stæsjer dem opp litt? Grunnen til at jeg lurer at jeg leverte to LIKE biler, men fikk 15.000 for den første, og bare 7.500 for den andre. Den første trykket jeg feil på i verkstedet og fikk lakket den med en dyrere lakk, så jeg tenkte at det kanskje var grunnen?

Lenke til kommentar

Sliter som f med Corrupt Cops eller hva det heter fra Lester. Der du skal sprenge to politibiler, deretter en svartemarje og så noen sykler på timer.

Vanskelig solo.

 

Vurderer plassere sticky bombs på to locations og sprenge dem når jeg er ved syklene. Er det mulig tro?

Lenke til kommentar

Fikk følgende tekstmelding i fra Ron:

 

"If you ever come across any illegal goods TP industries is always interested. Just drop them back to our HQ and Trevor might give you something for it."

 

Prøvde å parkere en stjålet bil i garasjen til Trevor men ingenting skjedde. Noen som vet hva slags funksjon dette er?

Lenke til kommentar

Fikk følgende tekstmelding i fra Ron:

 

"If you ever come across any illegal goods TP industries is always interested. Just drop them back to our HQ and Trevor might give you something for it."

 

Prøvde å parkere en stjålet bil i garasjen til Trevor men ingenting skjedde. Noen som vet hva slags funksjon dette er?

 

Mener å tro at "illegal goods" er kassene med ting man plukker opp under Gang Wars eventsene. Kom over noen gjengmedlemmer som deala drugs nede ved togstasjonen, og da kunne man plukke opp ett eller annet.

 

Er ikke helt sikker da.

Lenke til kommentar

 

Mener å tro at "illegal goods" er kassene med ting man plukker opp under Gang Wars eventsene. Kom over noen gjengmedlemmer som deala drugs nede ved togstasjonen, og da kunne man plukke opp ett eller annet.

 

Er ikke helt sikker da.

Spennende, det skal jo være en hel del sånne ting ute der trevor holder til også.

Lenke til kommentar

Er ganske liten belønning på oppdragene man får i starten ja. Men har en kompis av meg som er lvl 65 nå (!) og han gjorde nettopp et mission hvor han fikk 30.000 for å gjøre. Så får bare håpe at det bare stiger og stiger, siden mye av det man kjøper er jo blodpris på. 12.000 for en lakkering syns jeg er i drøyeste laget.

Lenke til kommentar

Level 65 allerede? Sitter han med GTA 24/7 eller?

 

 

Edit: For de interesserte, GTA Online tips og triks tråd.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1542466

 

Er ganske liten belønning på oppdragene man får i starten ja. Men har en kompis av meg som er lvl 65 nå (!) og han gjorde nettopp et mission hvor han fikk 30.000 for å gjøre. Så får bare håpe at det bare stiger og stiger, siden mye av det man kjøper er jo blodpris på. 12.000 for en lakkering syns jeg er i drøyeste laget.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...