Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Så, jeg fant en Karin Futo nå for litt siden. Den sto i kø foran meg ikke langt unna Del Perro, og den måtte jeg selvsagt konfiskere ;)

Og nå til det virkelig morsomme: Jeg hadde akkurat kjørt inn på LSC for å fikse på den, men plutselig fikk jeg en svart skjerm med beskjed om at "You have been kicked from this session by other players." Så der var den bilen vekk.

Ikke forstår jeg hvorfor andre spillere skulle ville sparke meg ut, men jeg var vel bare "heldig" da :-/

Lenke til kommentar

Sikkert troll's på serveren som så at du forta deg til LSC etter å ha plukket opp en Futo xD

 

Husk å kjøpe forsikring på biler som du stjeler og putter i garasjen. Husker jeg hadde leita lenge etter en Imponte Phoenix, og når jeg skulle cruise rundt etter å ha oppgradert bilen fult, og styla den, så kom det noen og sprang meg med C4. Husket jeg forsikring for bilen? Nope. :confused: 300.000 GTA$ i dass  :nei: 

Lenke til kommentar

Sånt som det der, er en av grunnene til at jeg alltid aktiverer passiv modus før jeg går ut av leiligheten :p

 

Er det forresten noen som vet hvor, eller om, man kan få tak i en svart Dubsta 2 nå for tiden? Når jeg søker på nettet, finner jeg bare utdaterte oppskrifter på hvordan man spawner gull/krom versjonene. Nylige rapporter sier at det er så å si umulig å få dem til å spawne uten å ha en fra før.  Synes den svarte ser så tøff ut, og skulle gjerne hatt en selv. (Skulle selvsagt brukt den til å jakte på custom-versjonene etterhvert også ;))

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Leter etter noen å spille online med, hovedsaklig heists. Joiner gjerne et crew i samme slengen.

Trenger pæææng og seriøse folk å spille med. Møter som regel bare på idioter og surrehuer når jeg spiller med random folk.

 

PS4 ID: EirikOliver

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...