Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plutselig putter gjøken ett par mål samtidig som ingen andre har ham. Må jo prøve å ikke ha alle de samme valgene som de andre nå mot slutten.

Skrevet (endret)

Jeg kjører Suarez. Virker som han er tilbake i scoringsform + at han har to kamper denne runden som bør være enkle.

EDIT: Jeg er litt mer i tvil om keeperplassen jeg. Har Cech og McGregor. Ender nok opp med sistnevnte, siden Chelsea skal spille mot Arsenal, mens Hull har to forholdsvis ok kamper (WBA, WHU).

Endret av Knewt
Skrevet

Persie har brukt opp kvoten sin for denne måneden, det er ingen vits å ha han. Dessuten spiller han neppe noen av kampene på grunn av skade.

Skrevet

Persie har brukt opp kvoten sin for denne måneden, det er ingen vits å ha han. Dessuten spiller han neppe noen av kampene på grunn av skade.

Står 75 % chance of playing på FPL. Hva er status på skaden hans i følge klubben?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Suarez, Sturridge, Toure og Bony på laget= :D

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

88poeng (pre bonus) og alle spiller i midtuken. Jeg er fornøyd.

Skrevet

Hele forsvaret mitt slapp inn åtte mål totalt og endte på -1, så sånn sett er jeg happy med 85p. Benket Hazard og Azpi før denne runden, heldigvis var det ikke de to som hadde hovedrollen på brua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...