Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

 

Noen som har fått til StreamTVNow via Plex på Xbox?

Fungerer fra Plex i nettleser, men ikke faen om det går via Plex på Xboxen (som forøvrig fungerer fint til andre ting).

Fungerer ikke her heller. Får "Error. Unexpected error"

 

Ja, akkurat det samme.

 

400,- for en Chromecast er ikke så verst for noe jeg har utsatt å kjøpe siden lanseringen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det skal være midlertidig. Er bare for å få kontroll over problemene de har hatt de siste dagene, så antar at det er tilbake som normalt om ikke lenge.

 

Det er fortsatt muligheter på Occultum for dem som ønsker det. Koster dog over det dobbelte (20$) i måneden eller 50$ for 3 måneder, og en er avhengig av Kodi. Vil en betale og en har Kodi er det en grei løsning med greit utvalg av 24/7 kanaler.

Lenke til kommentar

Fra twitter-feeden deres:

 

12. sep: DDoS just knocked us out. Working on a solution ASAP

12. sep: And we're back. Thank you for your patience.

12. sep: We are getting ddos'd again, thanks to those responsible.. and clients, just bare with us while we re-route around the kids.

12. sep: Should be back, Might want to give MTL Server a try too.

12. sep: As we regroup and plan more reinforcements we have decided to close invites in one of our sites.

Lenke til kommentar

 

Får klare meg med svensk viaplay i mellomtiden :wee:

Får du det til å fungere? Jeg har forsøkt med VPN men får likevel beskjed om at jeg må kjøpe en pakke når jeg starter en kamp på viaplay.se

(har abo på Viaplay via abonnement på Viasat-kanalene hos Canal Digital)

 

 

Har nettopp begynt å bruke det så har enda ikke fått prøvd direkte når la liga eller PL går. Men ser ut til å funke greit så tror det vil gå. Bruker chrome som nettleser og Hola for å "bli svensk". 

Lenke til kommentar

Ja SS var ikke mye å skryte over i går. Men fikk sett kampen på EPSN HD, men det var mye buffering. Så tydeligvis har de store problemer. Sendt support melding til de, og lurer på om dette skal vedvare, eller om server som de lovet forrige uke er på plass. Ikke fått noe svar enda...

 

Bør jo få forlenget abb. med de for alle problemer de har hatt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...