Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

De har tydeligvis problemer idag....

> Dear Euro Users please try every server available --- Whichever works best use --- Euro stuff is under overload right now --- We're working on ordering another server in the next 48 hours

[16:28]

Haha. Der ser man konsekvensene av å invitere folk i hytt og pine :)

Konsekvensene var at en måtte endre server i dag til us, og at ss øker kapasiteten i løpet av kort tid. Altså egentlig ganske kurant ☺️

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja visst. Når man bare har brukt det litt og ser hvor enkelt man kan bytte kanal eller eventuelt server, så er det jo ingen problem. Lett verd 85 kr måneden for nesten all toppfotball der ute. Har ikke gått glipp av en eneste kamp til nå, men har måtte bytte kanal en gang eller to (spesielt i dag).

Lenke til kommentar

For å si det sånn: dette tolererer jeg helt greit til 85 kr/mnd.

 

Sumo byr på nesten like mye frustrasjon til 399

Er enig i at Sumo er latterlig dyrt, men igjen - fatter ikke problemene dere har med Sumo? For meg har det fungert knirkefritt med Sumo helt siden starten av forrige sesong. Ikke en eneste gang har det feila!

 

Velger man direkte tv i stedet for linken rett til kampen så er kvaliteten gjennomgående super og bufrer aldri. Kanskje jeg har hatt flaks!?

 

Har SS også, men Sumo er det mest stabile teknisk sett.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Kodi på iphone/ipad ?

Streamer SS via iphone og ipad, fungerer supert. Men skulle gjerne hatt kodi også på ipad eller iphone da kodi (på pc) gir en super oversikt over hvilke kanaler som sender hva.(men har ikke denne ekstra boksen som det er snakk om). Jeg prøver å finne ut av d på google, men virker som man må ha mac for å få det til.

Noen med tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...