Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det kan like gjerne være et sumo problem da?

 

Kanskje du har andre innstillinger på tv på inngangen du kjører kodi?

 

Ikke lett å si hva som er grunnen. Er det for mørkt kan du jo bare justere deretter på tv

 

Kjører Kodi på Macen

 

Ikke for mørkt eller plagsomt i det hele tatt, synes bare at det er litt rart.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Det er gitt beskjed flere ganger om at det ikke er lov å legge ut link her i forumet. Fint om du fjerner den før det blir bråk her :)

 

I tillegg er det der en invite link fra en annen bruker om du ser etter, så at en kan registrere seg uten invite er bare tull!

 

Whops. My bad. Borte nå.

Lenke til kommentar

Synes det nederste ble litt vel lyst jeg da.

 

Men dette virker å være et kalibreringsproblem enn problem med streamen.

 

TV2 bruker det eksakt samme bildet som kommer fra Premier League Productions (IMG), mens Sky åpenbart har justert gammaen. Personlig synes jeg TV2s flatere bilde er langt mer behagelig i lengden. 

 

EDIT: Bildet Mr. President la ut av TV2 Sumo ser en god del dårligere ut enn jeg får her. Har du tatt screenshot i nettleser? Fra min PS4 er bildet mye klarere og har mindre mpeg-støy. Også på Macen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

Synes det nederste ble litt vel lyst jeg da.

 

Men dette virker å være et kalibreringsproblem enn problem med streamen.

EDIT: Bildet Mr. President la ut av TV2 Sumo ser en god del dårligere ut enn jeg får her. Har du tatt screenshot i nettleser? Fra min PS4 er bildet mye klarere og har mindre mpeg-støy. Også på Macen.

Safari, tror det er litt dårligere der ja.
Lenke til kommentar

Viaplay med tunnelbear kan jeg bekrefte funker veldig bra. Bare skru av tunnelbear når kampen har starta, så slipper man å streame gjennom treig vpn. Funket fint.

Hva slags abo. har du på Viaplay? Når jeg logger inn på viaplay.se får jeg beskjed om at jeg må kjøpe en pakke..

(bruker Astrill VPN)

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...