firberblad Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Hvilken server og faction har dere valgt? Er på Lightspire. Fint sted å være det 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg er på Zhur , engineer og explorer. Må nok bite i eplet og si at spillet er bedre enn jeg trodde heter Smulte Endret 8. juni 2014 av Fleskelars 1 Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Tør ikke starte på en high-pop server da jeg har dårlig erfaring med kø fra andre spill. Jeg endte opp på Contagion, som ser ut til å være en ny server. Spiller som Chua engineer, scientist. Hvis noen spiller som dominion på Contagion, så ikke nål med å ta kontakt. Heter Trumph ingame. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Spiller på Contagion, Chua - Esper ved navn Konkulf, bare å legge meg til Endret 8. juni 2014 av Konkulf Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Spiller også på Contagion. Liker spillet veldig godt så langt. Utfordrende og gøy. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Er også på Zhur, exile. 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Noen som vet hvordan putter man runes man har crafta inn i gearslots ? Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Er en egen tab på toppen av UIet i samme sted som man crafter runes tror jeg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Spiller på Archon (PvE) Dominion - Medic - Settler http://www.reddit.com/r/WildStar/comments/27mdxs/50_tips_for_wildstar_video/ Jeg lærte mye nytt av den videoen hvertfall, håper andre også fikk noen gode tips Endret 9. juni 2014 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
Zaphirre Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 http://www.pcgamer.com/review/wildstar-review/ Pc Gamer sin review. Regnet ikke med noe annet - vi storkoser oss med å ganke nihilum på Hazak mellom questingen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Hei! Håper å få muligheten til å begynne å spille om ikke lenge. Har sett litt på gameplay og må si jeg likte det jeg så. Har ikke fulgt så mye med på updates og sånn, men gjør det når jeg begynner å spille. Gleder meg! Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Hvor spiller de fleste her inne? Er ikke så mange servere foreløpig? Selv spiller jeg på Hazak, som Warrior/Spellslinger/Stalker. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg ønsker å spille enda. Morsomt at du likte det du så, Therawyn! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Det å prøve og feile er jo en del av det å bli kjent med et nytt spill. Så det er bare å prøve seg frem. Var sånn jeg fant ut hva jeg ville spille i WoW - men så likte jeg den første klassen jeg spilte da. Går jo an å lese litt om klassene først og så prøve ut den som passer spillestilen din best. Endret 9. juni 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Har en skandinavisk guild gående på Ravenous serveren. /w Exoskeleton, Thimmady eller Mariofos hvis noen ønsker å bli invitert Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg spiller på Zhur som en Exile Stalker. Dabrani heter jeg der. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Vi i NoX holder til på dominion side på Hazak. Stort norsk guild med mye aktivitet. Mange på 50 som jobber med attunements for å være klare til raid åpnes. Serverkøene har heldigvis gått ned mye siden launch, så er kun noe kø i prime time, men sjelden over 500stk. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Fikk samlet en gruppe for å drepe Metal Maw i går, men fikk ingen reward.. Er det bare achievement for disse bossene? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Hvis noen vil ha en norsk/svensk social circle på Ascendancy, /w Uncarian in-game Vi er en 10 stk der nå Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Fikk samlet en gruppe for å drepe Metal Maw i går, men fikk ingen reward.. Er det bare achievement for disse bossene? Ja, mener det var kun achivement man fikk. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Fikk samlet en gruppe for å drepe Metal Maw i går, men fikk ingen reward.. Er det bare achievement for disse bossene? Ja, mener det var kun achivement man fikk. Litt skuffende at det ikke er noen loot. Brukte rundt 30min sammenhengende med skyting for å ta livet av bossen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå