Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenker bare å informerer om dette, som jeg selv synes ser ganske interessant ut. Alt av info står på hjemmesiden : http://www.wildstar-online.com/uk/#page1 eller forumet : http://wildstar-central.com/index.php?forum/

 

Litt sånn barnslig look, men jeg liker det:) Håper flere av dere tar en titt og kanskje får beta.

 

 

Update : PAX 2012

Endret av Krbe14
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fulgt med på utvikling av dette MMOet ganske lenge, og det ser definitivt spennende ut.

Grafikken de satser på har sin sjarm, men det som for min del er et "main selling point" er valget av professions som faktisk har noe mer å si enn bare crafting. Man får også store forskjeller på oppdragene man må utgjøre, og hvordan man utfører dem.

 

Og humoren da, mann! Herlig humor!

 

Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Combat systemet er veldig likt TSW sitt. Ganske monotont. Bygg ressurser og dump konsumenter så mistenker at det blir mye mouse/keyboard macros der ute, med mindre man har lyst på ødelagt '1' tast eller carpal tunnel syndrom

 

Jeg har ikke noe imot det. I tillegg er det mange andre systemer som housing, paths, crafting, pvp osv som gjør det verdt å spille.

 

Det ryktes også at launch blir satt til sommeren neste år

Lenke til kommentar

Jeg bare håper dette ikke blir et F2P spill, infisert av kjøp ditt kjøp datt rundt hvert hjørne. Det funker for dem som vil spille litt men for dem som er litt mer dedikert så er det et helvete...

 

Har fulgt spillet en stund selv, og tenkte akkurat det samme når jeg så demoen de hadde på comic-con. Var noe av housing-greiene som så veldig ut som noe som er lagd for mikro-trans, men håper på at de ikke går den veien.

Lenke til kommentar

Har fulgt spillet en stund selv, og tenkte akkurat det samme når jeg så demoen de hadde på comic-con. Var noe av housing-greiene som så veldig ut som noe som er lagd for mikro-trans, men håper på at de ikke går den veien.

 

Ok, huff...håper dem i det minste gir spillere valget om å være en slags premium spiller som betaler i mnd og mer fokus på F2P for dem som ikke ønsker å være premium kunde til å starte med.

Lenke til kommentar

Trodde desember i år var siste rykte på launch.

Ikke siste men fra leaks så skal de gjøre store endringer i core gameplay. Spesielt mtp quests fra numeriske objectmål (kill X, gather Y) til XP baserte mål. Bedre innfasing av newbies m/gradvis introduksjon til spillsystemene.

 

Dette er ting som tar tid. Launch i løpet av 2013 ser litt urealistisk ut fra det jeg har lest

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...