Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Det er da svært mange MMOer som klarer seg i årevis? De vil aldri danke ut WoW, men hva så?

 

On-topic, er det noe liv på Dominion-siden? En av hovedgrunnene til hvorfor jeg sluttet var at det aldri var noen på Dominion-siden. Og da mener jeg at jeg spilte i 15+ timer i strekk uten å møte én annen spiller. På den andre siiden kryr det av spillere helt fra tutorialen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Spiller folk fortsatt?

 

Jeg kom nylig tilbake til Wildstar. Spilte det gjennom Closed Beta, samt Open Beta.. men gikk ikke noe videre med det pga lanseringen av WoD.

 

Nå er det sikkert 5-6 mnd siden jeg sist "skikkelig" spilte et spill, så når lysten til å ta tak i et MMO, jeg ikke har utforsket til det fulle, tok meg. Så endte valget rett og slett på Wildstar.

 

Så langt er jeg veldig gira, og spillet er meget bra. Selv med en gratis konto. Jeg spiller på Jabbit, og det er alltid folk over alt. Så jeg føler at det er en okei oppslutning rundt det. Når det er sagt, så var jeg en liten periode inne på Luminai, hvor det da nesten ikke er en eneste spiller å se noen plass. Så regner med det er litt begrenset med folk online i dette spillet. Uansett.. på Jabbit er det folksomt så det holder.

 

Så, er det noen andre enn meg som spiller?

 

- B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...