Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hørtes strengt ut. Med andre ord på vanskelighetsnivå som WoW hadde i Vanilla?

Jeg har ikke spilt vanilla WoW, men har hørt at det kan sammenlignes. Kampsystemet gjør også at posisjonen til alle også er viktig. Blant annet en dungeon må tank styre bossen i riktig vinkel, ellers vil bossen ikke bli blendet osv. Mens resten av party må stå med ryggen til i rett tid også.

 

Et av problemene jeg har kommet over flere ganger er at mange ikke er klar over interrupt armor. Noe som også spillet ikke forklarer heller. Håper at Carbine kan få dette inn i tutorialen på en aller annen måte.

Lenke til kommentar

 

Der ble jeg lvl 20. Imorgen skal jeg prøve ut å være healer i en dungeon.

Tipper det blir litt av en opplevelse :)

Får du en god tank som faktisk har rett gear og specs så er det kjekt. Om ikke må du nok forberede deg på at folk flamer deg. Heh. Stort sett et flott commuinity i spillet, men av og til kan du møte på noen giftige folk.

 

Jeg har samlet inn endel gear som skal hjelpe med å heale. Nå er det bare å vente på at jeg kommer meg i en gruppe.

Om jeg gjør ting feil så har jeg ikke noe imot å få beskjed. Men om folk står i åpenbare røde steder og dør av det så tar jeg meg ikke så nær av det de sier.

 

Synes flere folk burde gjøre litt research selv med tanke på å bli bedre kjent med spillet.

F.eks se eller lese guides på dungeons før de går inn.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

 

 

Der ble jeg lvl 20. Imorgen skal jeg prøve ut å være healer i en dungeon.

Tipper det blir litt av en opplevelse :)

Får du en god tank som faktisk har rett gear og specs så er det kjekt. Om ikke må du nok forberede deg på at folk flamer deg. Heh. Stort sett et flott commuinity i spillet, men av og til kan du møte på noen giftige folk.

 

Jeg har samlet inn endel gear som skal hjelpe med å heale. Nå er det bare å vente på at jeg kommer meg i en gruppe.

Om jeg gjør ting feil så har jeg ikke noe imot å få beskjed. Men om folk står i åpenbare røde steder og dør av det så tar jeg meg ikke så nær av det de sier.

 

Synes flere folk burde gjøre litt research selv med tanke på å bli bedre kjent med spillet.

F.eks se eller lese guides på dungeons før de går inn.

 

 

Vel, jeg tror folk over-dodger av og til. I dungenons kan du for det meste stå rett opp og ned, og heller flytte deg når det kommer en rød sirkel/telegraph. Gjør jobben til en healer ubeskrivelig mye lettere iallefall. Hilsen en som HATER at folk skal "dodge" vanlige hits

Lenke til kommentar

 

Noen som har ett guest pass som samler støv? skulle gjerne prøvd spillet før jeg kjøper det, er lei av og spontankjøp uten og ha prøvd spill.

 

Kan sende deg en kode.

 

Det hadde vært godt mottatt

 

Tusen takk!

Endret av Maniox
Lenke til kommentar

Noen som spiller på Zuhr? Gav opp Hazak ganske fort, da jeg ikke har tid til å vente i flere timer på å komme inn ;)

 

 

Hazak har blitt mye bedre nå enn det var de første dagene, men fremdeles litt kø ja. Er Hazak den største serveren foreløpig?

Endret av Barnslig
Lenke til kommentar

Jeg begynner å slite med at jeg dør hele tiden, er level 17 og quester i 'Galeras'. Jeg er' Engineer', burde jeg bruke noe CC for å overleve lenger? Og hvilke stats burde jeg fokusere på når det kommer til utstyr? Har foreløpelig fokusert på 'Brutality' og 'Finesse', speccer som DPS ('Assault'). Burde jeg kanskje ha mer

'Grit' og 'Moxie'?

Lenke til kommentar

Jeg begynner å slite med at jeg dør hele tiden, er level 17 og quester i 'Galeras'. Jeg er' Engineer', burde jeg bruke noe CC for å overleve lenger? Og hvilke stats burde jeg fokusere på når det kommer til utstyr? Har foreløpelig fokusert på 'Brutality' og 'Finesse', speccer som DPS ('Assault'). Burde jeg kanskje ha mer

'Grit' og 'Moxie'?

Enkleste måten for å overleve er å unngå de røde telegraphene .. ellers er moxie for best å stacke for dps.

Lenke til kommentar

Tips til nye Wildstar-spillere:

 

1. Alt som er grønt er godt, alt som er rødt gjør vondt!

 

2. Når en mob channeler en ability, så kan du bruke en stun, eller en "interupt" for å a) stoppe skaden og b) gjøre dobbelt skade på moben. Trust me, det går MYE raskere om dere gjør dette riktig

 

3. I grupper, prøv å stå stille med mindre du står i rød telegraph. IKKE dodge ut av grønne telegraphs.

 

4. Du KAN IKKE dodge basic attacks fra mobs. Take the pain, let the healer find you.

 

5. Last ned et threat-meter og ikke gjør mobs så sinte.

 

6. Om du er god så kan du spille mot mobs med høyere level, men da må du unngå alle telegraphs. Prøv å hold deg til quests og mobs på egen level for å få mest mulig cash og XP mtp tidsbruk.

 

7. Mobs ute i verden med rød "aura" er ment for to eller flere spillere. Ikke kast bort tiden din på å gå solo LeRoy mot dem.

Endret av Krissroed
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om noen lurer på hva de skal bygge på de forskjellige klassene + retninger, så burde denne hjelpe.

 

e9hCk1a.png?1

 

 

Jeg begynner å slite med at jeg dør hele tiden, er level 17 og quester i 'Galeras'. Jeg er' Engineer', burde jeg bruke noe CC for å overleve lenger? Og hvilke stats burde jeg fokusere på når det kommer til utstyr? Har foreløpelig fokusert på 'Brutality' og 'Finesse', speccer som DPS ('Assault'). Burde jeg kanskje ha mer

'Grit' og 'Moxie'?

 

Hoveddelen er å holde seg unna de røde merkene på bakken, dogde mye av motstanderens angrep. Om du får til dette kan man relativt greit drepe mobs som er noen nivåer høyere enn deg.

Lenke til kommentar

Jeg spilte open-beta, men synes ikke det var noe særlig. Men, jeg prøvde kun leveling content, og det er jo møkkjedelig i alle MMOs, så det er kanskje ikke en rettferdig dom.

 

Jeg syntes det lignet veldig mye på WoW. Men jeg må også si at jeg ikke liker combat-systemet. Telegraphs er noe dritt.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...