Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som føler det går litt trått opp til level 20 ca, men at mye endrer seg derfra og utover. Questing er nok det som går raskest i dette spillet, og det er også veldig behagelig at xp pr level ikke skalerer så veldig.1-1.45 time pr level helt til 50.

Lenke til kommentar

Mange som føler det går litt trått opp til level 20 ca, men at mye endrer seg derfra og utover. Questing er nok det som går raskest i dette spillet, og det er også veldig behagelig at xp pr level ikke skalerer så veldig.1-1.45 time pr level helt til 50.

 

 

Om du bruker 1t-1t45m per level levler du meget fort vil jeg si. Kan jo hende det bare er jeg som er treig, men synes alikevel det går adskillig treigere enn det. Har dog bare kommet meg til level 20, også har jeg ikke vært veldig motivert til å spille etter det. :)

Lenke til kommentar

Holy crap. Har kun gjort PvP opp til lvl 25, og nå tenkte å queste litt pga de jævla AMP greiene som man jo må kjøpe for rendown!? Btw, hvor idiotisk er ikke det? Er det null sjanse for å levle opp utelukkende av PvP i spillet?

 

Uansett, er det noe galt med PvP gearet? Man blir jo rævkjørt av mobs rundt egen level? Jeg bruker 5 minutter på hver creep med klassen medic... ?

Lenke til kommentar

Holy crap. Har kun gjort PvP opp til lvl 25, og nå tenkte å queste litt pga de jævla AMP greiene som man jo må kjøpe for rendown!? Btw, hvor idiotisk er ikke det? Er det null sjanse for å levle opp utelukkende av PvP i spillet?

 

Uansett, er det noe galt med PvP gearet? Man blir jo rævkjørt av mobs rundt egen level? Jeg bruker 5 minutter på hver creep med klassen medic... ?

Renown får du jo kjempelett av challenges utenfor huset til spillere.

 

PvP gear fungerer ikke spesielt bra i PvE på grunn av lavere stats, og jeg går ut ifra at du selvfølgelig kjører et PvE specc når du slåss mot mobs?

Lenke til kommentar

Holy crap. Har kun gjort PvP opp til lvl 25, og nå tenkte å queste litt pga de jævla AMP greiene som man jo må kjøpe for rendown!? Btw, hvor idiotisk er ikke det? Er det null sjanse for å levle opp utelukkende av PvP i spillet?

 

Uansett, er det noe galt med PvP gearet? Man blir jo rævkjørt av mobs rundt egen level? Jeg bruker 5 minutter på hver creep med klassen medic... ?

Medic har jo ikke veldig imponerende single target dmg fra før, så hvis du ruller PVP spec som en sa over her, så tar det lang tid uansett gear.

Lenke til kommentar

Er det noen som har et 7-dagers gjestepass å avse? Er litt fysen på spillet så det hadde vært gøy å prøvd det så jeg kanskje overbeviser meg om å kjøpe.

 

Takker Lunalotic!

Da er det bare å få lastet ned spillet og prøve.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...