Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi i NoX holder til på dominion side på Hazak. Stort norsk guild med mye aktivitet. Mange på 50 som jobber med attunements for å være klare til raid åpnes. Serverkøene har heldigvis gått ned mye siden launch, så er kun noe kø i prime time, men sjelden over 500stk.

Er det mulig å få en invite? Er ikke sikker på om jeg kommer til å raide fast enda, da jeg drar til Los Angeles på skole i August, men hadde vært meget trivelig med en norsk guild uansett. Jeg heter Psykotisk på Hazak.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg og testet dette før jeg eventuelt kjøper det!

Er vel ikke noen som har en ekstra Guest Pass liggende? Send gjerne på PM :)

http://www.wildstar-online.com/en/news/guest-passes/

 

Er litt usikker på hvordan man kan gi ut et slikt et, men jeg har ikke delt ut noen så om det er noe man får så har jeg.

 

EDIT: Fant ut hvordan nå, sender deg et guest pass på PM. :)

Endret av Barnslig
Lenke til kommentar

Hadde samme tanken jeg, Rambolars. At dette kom til å bli nok et skuffende MMO, men foreløpig liker jeg det svært godt. Er litt rotete synes jeg, mye fordi jeg har spilt WoW i så mange år og er vant til det, men det kommer seg nok fort når jeg får spilt det litt.

Er ihvertfall mye mer givende og spennende enn det er å sitte å spamme frostbolt konstant igjennom en dungeon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der ble jeg lvl 20. Imorgen skal jeg prøve ut å være healer i en dungeon.

Tipper det blir litt av en opplevelse :)

Får du en god tank som faktisk har rett gear og specs så er det kjekt. Om ikke må du nok forberede deg på at folk flamer deg. Heh. Stort sett et flott commuinity i spillet, men av og til kan du møte på noen giftige folk.

Lenke til kommentar

Det har det vel vært siden betaen. Problemet er tanks og healere som går "DPS" istedet for rett specs. Går seg nok til etterhvert. Hovedandelen går til tross det på ferdigheter riktignok også. I dungeons blir uansett gear og specs viktig. Feil straffes hardt.

Lenke til kommentar

Man må ha rett build og gear for å takle selv den første dungeon. Det som har vært kommentert er at mange som signer seg som tanker eller heal, rett og slett ikke har riktig type gear og build.

 

For begge to gjelder som regel support power og ikke assault power. Det er det som gir høyere verdi heals og mer aggro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...