Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller som medic, veldig spent til å begynne å heale i dungeon. Er lvl 13-14 nå så jeg har en stund til før jeg er høy nok lvl for dungeon. Det er vel ca lvl 20 man kan gå i den første, eller?

Første instance er adventure på lvl.15. Det vil gi deg en grei utfordring som healer i første omgang. Men dungeon er på lvl. 20. Den er langt vanskeligere, men mer pga. typer mobs. Dungeons er faktisk ganske vanskelige om du ikke er med de rette spillerne.

Lenke til kommentar

Jeg spiller som medic, veldig spent til å begynne å heale i dungeon. Er lvl 13-14 nå så jeg har en stund til før jeg er høy nok lvl for dungeon. Det er vel ca lvl 20 man kan gå i den første, eller?

Dungeons er lvl 20, men mener Adventures er lvl 15.

 

Du kan lvle i PvP også, for variasjon. Vi quester ikke hele tiden, Selv om det går fortest. :)

Aldri skjønt hvorfor folk har det så vanvittig travelt med å komme seg til maks level. Er jo aldri noe å gjøre der man ikke kan gjøre nesten fra start. PvP? Det gjør du allerede. Adventures og Dungeons? Lvl 15 og 20. Crafte? Fra lvl 10ish.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg spiller som medic, veldig spent til å begynne å heale i dungeon. Er lvl 13-14 nå så jeg har en stund til før jeg er høy nok lvl for dungeon. Det er vel ca lvl 20 man kan gå i den første, eller?

Dungeons er lvl 20, men mener Adventures er lvl 15.

 

Du kan lvle i PvP også, for variasjon. Vi quester ikke hele tiden, Selv om det går fortest. :)

Aldri skjønt hvorfor folk har det så vanvittig travelt med å komme seg til maks level. Er jo aldri noe å gjøre der man ikke kan gjøre nesten fra start. PvP? Det gjør du allerede. Adventures og Dungeons? Lvl 15 og 20. Crafte? Fra lvl 10ish.

 

 

Et slikt wannabe WoW-spill kunne jo bare ha gitt beng i lvl-system og quester, kun satset på end-lvl , så hadde de spart unødvendig mye tid og ressurser. Kidsa raser jo bare gjennom det alikevel.

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Kjenner ikke så mange som faktisk liker levling, de burde holde seg til singleplayer spill imo :) skjønner enkelte kommer til å reagere på dette men jeg hater personlig levling. Går kanskje greit med første karakter men det er likevel super kjedelig. For meg begynner end-game på 50, geare karakteren opp å spille sammen i groups for å fullføre de vanskeligste dungeons / raids.

 

Ser på streams at det er litt utfordring på de forskjellige dungeons så det er nu bra. Faktisk et mmo spill hvor det er noe å gjøre når man kommer til end-game. Resten av MMO jeg har spilt har ikke hatt noe spesielt. Secret world hadde jo litt men det var for lett og kort spill, hadde så si 0 mmo følelse der. GW2 er noe helt annet, de manglet noe for hardbarka-gamere, super casual spill.

Lenke til kommentar

Kjenner ikke så mange som faktisk liker levling, de burde holde seg til singleplayer spill imo :) skjønner enkelte kommer til å reagere på dette men jeg hater personlig levling.

Det er dette jeg ikke skjønner. Leveling er 90% av alle RPGer, så hvorfor spiller du dem om du hater leveling? Det blir jo som å si man er hektet på CoD, men hater skytingen. RPGer har vært bygd rundt quests og leveling helt fra starten. Det er noe av det mest grunnleggende man har i sjangeren. Jeg klarer bare ikke å fatte hvorfor folk på død og liv må spille MMORPGer når de hater dem. Er det virkelig så vanvittig morsomt å briefe med at man er maks level? Spesielt når ingen bryr seg? Å nå maks lever er ikke lengre noe bare noen få klarer. Det klarer selv moren din på en måneds tid, og dermed er det ikke lengre noe å skryte av. Så hva er poenget med å rase dit så raskt som overhodet mulig for å få slippe å faktisk spille spillet?

 

Men det verste er at det er blitt så populært å skulle nå maks level at "ingen gidder levle", dermed er hele sjangeren i fare for å dø ut. Joda, det vil fortsatt være MMORPGer, men RPG-biten er så godt som død allerede. Da gjenstår bare å gi det nådestøtet og bli et 100% actionspill uten levels osv. For den saks skyld har vi jo allerede fått det med Secret World osv. Jeg har vært stor fan av rollespill i snart førti år, og var med selv da sjangeren var så godt som død. Den våknet opp igjen med Baldur's Gate, men nå er den på vei utfor stupet igjen i full fart. Spørsmålet er bare om vi kan få en ny "revolusjon" som Baldur's Gate, eller om sjangeren denne gangen er død for godt. Alt takket være folk som hater rollespill, men som likevel på død og liv "må" spille dem, til tross for at de dermed er med på å ødelegge hele sjangeren for alle oss andre som faktisk elsker slike spill.

 

For den saks skyld er det bare å ta en rask titt på hvem som spiller på RP-servere. Det burde være folk som elsker rollespill, men alt for ofte er det folk som kommer dit fordi folk der er mer modne og voksne. Problemet er bare at de da er med på å "stjele" plassen til folk som vil ha ekte rollespilling, og dermed blir hele serveren redusert til en vanlig PvE-server. Med en hel masse masing om PvP, så klart. Når selv en RP-server i et RP-spill ikke overlever mer enn to, tre uker sier det seg selv at hele sjangeren er død.

Endret av Schreiber
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke sagt noe om at jeg raser dit, gjør så si alle quests men det jeg sier er at det suger å levle :) Er en god grunn mange mmo'er øker x antall xp gain per mob kill, xp boost packs, instant max level ved å gjøre det og det, så de er klar over at mange hater levling og vil bare begynne med spillet. Begynne mener jeg da max level, det er da spillet begynner for mange og slik er det bare. Jeg skjønner du liker å levle opp dine karakterer og mange andre også gjør det, men sånn er det ikke her hos meg, lik eller ikke.

 

For meg er sjangeren død, idag klarte jeg bare ikke levling, slo heller på DayZ og har spilt det. Men det kommer øyeblikk når jeg er litt gira å levle igjen. (skylder på +30 varmen)

 

Ingen briefer at man er max level nå for tiden, idag vil man bare dit for å starte med "real deal".

Lenke til kommentar

Når veien er morsommere enn målet , DA har et spill lykkes. Wildstar er søppel som det meste annet som er produsert de siste årene.

 

Litt småironisk at du er sterkt imot sutring og bashing av spill du ikke liker i ESO tråden, mens her finner jeg vel snaut et innlegg av deg som ikke inneholder noe slags form for syting om hva slags WoW-klone spillet er, eller hvor dårlig det visstnok er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...