Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holy crap. Har kun gjort PvP opp til lvl 25, og nå tenkte å queste litt pga de jævla AMP greiene som man jo må kjøpe for rendown!? Btw, hvor idiotisk er ikke det?

Jeg gjorde tre enkle challenges på rad, og fikk tre AMPs som belønning. Synd to av de er til Warrior og en til Engineer, og de karakterene mine er Esper, Stalker og Spellinger. :roll: Men uansett, AMPs er ikke så vanskelige å få. Du kan få dem for eksempel fra challenges, fra mobs og fra auksjonshusene hvis du ikke vil bruke renown.

Lenke til kommentar

Investerte i Wildstar i dag, og det lastes nå ned. Gleder meg til å kunne spille!

 

Tenker å være en spellslinger i exile factionen, med exporer som path. Usikker på race ennå, men tror det blir human. Sett bort i fra looks og lore, har de forskjellige rasene forskjellige stats? Regner også med at historien er anderledes for exiles og dominion. Noen store forskjeller der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Investerte i Wildstar i dag, og det lastes nå ned. Gleder meg til å kunne spille!

 

Tenker å være en spellslinger i exile factionen, med exporer som path. Usikker på race ennå, men tror det blir human. Sett bort i fra looks og lore, har de forskjellige rasene forskjellige stats? Regner også med at historien er anderledes for exiles og dominion. Noen store forskjeller der?

For å ta noen kjappe hint:

 

- Foreløpig er Warrior og Spellslinger de suverent mest spilte klassene, ifølge folk flest. Kanskje spesielt i PvP (der warrior kills og spellslinger kills ofte er suverent på første- og andreplass.) Men dette vil nok endre seg etterhvert, så kjør på. :)

 

- Alle klassene kan ha alle paths, men noen er bedre enn andre. Warrior og Soldier burde være en åpenbar kombinasjon, og Stalker/explorer er et bra valg, fordi man da kan snike seg forbi fiender man ellers ville ha slitt med.

 

- Vel en path du tror du vil like. Soldier sloss mye, explorer utforsker mye, og så videre. Ta en kjapp titt i Path Missions i tutorialen, og gjerne prøv alle fire før du bestemmer deg. Du får en god del bra bonuser for å levle paths, som større bags, kostymer og sånt, og selvsagt path skills.

 

- Alle rasene har samme stats, men ikke alle rasene kan være alle klassene. Prøv deg frem og finn en bra kombinasjon. :) Hadde håpet vi kunne være Aurin Warrior, men det gikk ikke, gitt.

 

- Sist, men ikke minst: Sørg for å ha det moro. Gjør det du vil, ikke det andre mener du vil. Power-levle? Ikke noe problem. Brukte fire år uten å nå max level? Går helt fint om du har det moro. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Settler er heller ikke så vanskelig, stort sett. Det er noen caches som må letes opp, men pilen peker dit uansett. Men hele poenget med paths er jo å gi oss mer quests osv av typen vi liker å gjøre. Vil man bare til max level så snart som mulig er det bare å droppe paths fullstendig. ;) Personlig har jeg tre karakterer jeg spiller mest med, og tar meg goooood tid. :)

 

Driver for øvrig med alt fra challenges til achivements til crafting til å samle lore utenom quests, så det er ikke akkurat mangel på varierte ting å gjøre.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Sant det. Endte opp å gå explorer med en Aurin spellslinger. Likte explorer oppdragene, men litt usikker på om jeg liker å utforske hele mapen, men jeg liker å utforske mer bortgjemte ting, så det traff egentlig ganske godt.

Lasta også forøvring ned ActionCombat addonen slik at gameplayet blir litt enklere. Quickdraw på spellslinger jo på en måte et autoattack, og det er meget kjekt å ha det på venstre musetast. Samt at jeg slipper å holde inne høyre musetast hele tiden.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet i går, men har funnet ut at jeg har for svak maskin + at jeg får minnebugs pga lite ram hele tiden. Er det noen som ønsker min bruker? Flytter da over til din e-mail og din informasjon. Som sagt kjøpt i går så det ligger 29 dager til på subscription. Spør om stusselige 300,-. Send meg gjerne en PM.

 

Hvis det ikke er lov til å skrive slikt her så beklager jeg meget, men føler det blir for teit å lage en hel annonse for et spill.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet i går, men har funnet ut at jeg har for svak maskin + at jeg får minnebugs pga lite ram hele tiden. Er det noen som ønsker min bruker? Flytter da over til din e-mail og din informasjon. Som sagt kjøpt i går så det ligger 29 dager til på subscription. Spør om stusselige 300,-. Send meg gjerne en PM.

 

Hvis det ikke er lov til å skrive slikt her så beklager jeg meget, men føler det blir for teit å lage en hel annonse for et spill.

 

Hvorfor kjøpte du ikke spillet noen dager før? Haha, kjøpte det selv i forrigegårs og brukte 500,-. Ja ja.

 

Btw, har du prøvd å skru ned instillingene til det laveste? Kan hende det funker da. Foressten, kan du poste specsa til maskinen din? Skal flytte på hybel i sommer, og tenkte bare å ta med bærbaren. Den er ganske sterk og klarer minimumskravene, men litt usikker lell. Skal ha med stasjonæren etter sommerkurset, men har nok å drasse med nå. Håper da at bærbaren takler Wildstar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...