Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke skjønt vitsen med paths, synes hvertfall Soldier var utrolig kjedelig, og rewardsa virket ikke alt for gode.

Du vet de greiene i quest huber som gir diverse boosts, som ekstra helse, bedre travel speed osv? De bygges av Settlers. ;) Som Settler kan jeg også bygge ting som gir buffs i grupper osv. Explorer kan blandt annet lage en portal tilbake til hovedstaden som alle kan bruke. Settler kan så vidt jeg vet også bygge interiør til husene. Aner ikke hva man egentlig kan gjøre, men det er helt klart viktig hvilken path man tar.

 

Det er i tillegg til quests, så klart. Som Soldier vil du stort sett få missions der du dreper ting. Som Explorer får jeg stort sett missions der jeg må komme meg opp på et høyt sted og sette ned et flagg, eller finne en hemmelig dør inn i en hule. (og selvsagt avdekke hele kartet.) Settlere kan som sagt bygge de der greiene i quest hubs som gir bonuser til diverse ting. Har hørt en del folk i chatten takke oss for dem. :) Så paths er ikke uviktige. De gir mange missions som er tilpasset dem, så du kan få mange flere missions som passer til spillestilen din. Alle mission-typene står under Tutorial. Om du synes Soldier er kjedelig kan det jo være verdt å ta en titt for å se om du liker en av de andre? ;)

 

Btw,

 

http://www.ign.com/videos/2013/05/22/wildstar-personality-paths-trailer

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med forskjellige realms, er usikker hva kompisen min har valgt, kan jeg bytte det på 123 hvis jeg finner ut at jeg spiller på feil realm? (realm / server). evt... kan man spille sammen om vi er på forskjellige server/realm? Jeg mener dette var et stort problem i WoW men der har de fått orden på dette, hvordan er dette i Wildstar?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ettersom ingen av kompisene mine er lystne på å bytte fra Hazak så hadde det vært kult å joina en norsk gjeng på en mindre full server. Selv har jeg 5-9 timers ventetid hver gang jeg skal prøve å spille med de, og har kun fått spilt 3 timer siden Lørdag. Vil gjerne spille, noe som er null stress hvis jeg joiner en annen server, men pointet med et mmo er i mine øyne å få spilt med venner.. Noe som er en tålmodighetsprøve, og som tar helt knekken på spillelysten etter hvert.

 

Jeg kom inn etter halvannen times kø tidligere i dag, men med det samme jeg trykka på [Enter Realm] så nekta spillet å respondere, og etter en restart av klienten så sitter jeg her enda og venter.... Tviler på at presset blir noe mindre fra i morgen av.

 

Så jah. Norsk/skandinavisk guild eller community på en normal server hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar

Har spilt på RP-serveren siden launch, og ennå ikke vært nødt til å vente noe som helst for å spille. Eneste unntaket er at jeg måtte trykke Enter Realm tre ganger på rad første gang jeg logget inn. Kjipt at du ikke kan spille med venner, men kan ikke de flytte til en mindre befolket server? Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må være på den mest befolkete serveren, bare for å så sitte i timesvis og prøve å logge inn. Bare flytt til en mindre befolket server, så er det problemet løst for godt.

Lenke til kommentar

Populære guilds er blandt annet 1 grunn, noen vil kanskje søke på aktiv raiding/pvp guild og da vil man helst være i samme server hvor de beste/kjente spillere holder til, easy peacy.

 

Men de skulle absolutt hatt server change mulighet, akkurat som GW2 hadde det.

Lenke til kommentar

Populære guilds er blandt annet 1 grunn, noen vil kanskje søke på aktiv raiding/pvp guild og da vil man helst være i samme server hvor de beste/kjente spillere holder til, easy peacy.

 

Men de skulle absolutt hatt server change mulighet, akkurat som GW2 hadde det.

Det er så, men det er aktive og populære guilds på alle serverne. Trenger ikke klynge seg til en fullstappet server bare for å få en aktiv guild. Spesielt ikke når man er så opptatt av å spille i en aktiv guild at man i praksis ikke får spilt noe som helst pga lang kø for å logge inn. :)

 

Men som sagt har jeg ikke hatt noe som helst problem med å logge inn, så at dere klynger til en fullstappet server og klager på lange køer er ikke mitt problem. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Dere som sliter med å finne rett path kan jo prøve denne testen:

 

http://www.gamerdna.com/quizzes/bartle-test-of-gamer-psychology

 

Det er en ganske avansert test på 30 spørsmål som vil sette dere i en kategori: Killer, Achiver, Explorer og Socializer. Disse kan lett overføres til Wildstar paths som Soldier, Scientist, Explorer og Settler. :) Tok den selv og endte opp som Explorer, noe jeg synes stemmer ganske bra. Men spiller Settler som main, noe jeg er fornøyd med. Alt'en er explorer. :)

Lenke til kommentar

Om noen holder til på Eko og i Exiles så har jeg opprettet en guild der. Primært norske, men et par engelske brukere. Vi er ennå litt i startfasen, men satser på at vi får organisert oss godt i løpet av noen uker. Målet er å ha internasjonale medlemmer, så det er mest er på engeslk.

 

Bare å ta kontakt om du ønsker å bli med.

 

Her er siden vi jobber med for øyeblikket:

http://aasgardguild.enjin.com/

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...